Monday, January 16, 2012

Help Me - Iklan Nuffnang

Hye Readers,

Tajuk macam real-real jer..hahaha..mintak tolong macam dalam kesusahan..hehehe..sebenarnya memang aku nak mintak tolong korang yang datang blog aku nie..Aku nak tanya korang ade nampak tak iklan kat belah tepi aku tu...

Sebenarnya bila aku tengok iklan kat belah tepi tu tak keluar apa-apa sedangkan step pasang iklan aku rasa takde yang silap...Aku pun pernah hantar ticket kat Nuffang pasal menda nie tapi reply dari nuffnang ialah takde pape..katanya iklan aku takde masalah..



Aku pun tak sure kat mana silapnya..Browser aku yang salah ke atau memang dia tak kuar sedangkan iklan skyscraper yang yang paling senang nak pasang antara semua..hehehe..Macam ini bleh effect Nuffnang earning aku untuk masa depan..hahaha.. :P

Regards,
-Strider-

11 comments :

  1. ketiga-tiga iklan nuffnang keluar je..tp yg kat bawah sekali tu bukan ke untuk sidebar?ke mmg nak letak kat bawah sekali...mcm kat footer je tgk...hehee

    ReplyDelete
  2. akak x pandai sgt pasal iklan nie
    tapi nampak macam x kena je
    kenapa adik x letak iklan yg last sekali di tepi sebelah kanan blog adik nie
    macam x sesuai je ..
    cer tgk penempatan iklan di blog akak
    itu yg disarankan oleh nuffnang ..
    ( sekadar membantuu .. akak punn x pandai .. ;)

    ReplyDelete
  3. TU LA..MEMANG TAK KELUAR LA..KENAPA YE??CER KAMU BUKA BALIK NUFF KAMU DAN COPY PASTE CODE TU SEMULA.TENGOK OK KE TAK??

    ReplyDelete
  4. @Aishah Jahirah
    haa..betul laa tu..sy lupa yang iklan nuffang bleh kuar 3 jer..lepas rearrange balik baru okay..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. @Woofer Storm
    xde laa mantap..hehe..ciput jer..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. @Original CikTeddy
    hehe..dah jumpa dah..hehehe..thanks 4 da concern..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. @ieda
    hehe...betul laa tu kak..baru saya perasan yang memang sy terletak kat bwah..hehe..dulu time buat jahil pasal nuffnang..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. @diana
    dah okay kak..saya terletak iklan tu kat bawah..hehehe.. :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. dah settle ler tu....
    siap baca semu akomen..hehehhe
    lepas ni Strider menunngu pulangan RM riban-riban...hahahah

    ReplyDelete