Sunday, January 1, 2012

Lampard Ke LA Galaxy

Hye Readers,

Shhh..Jangan Kecoh2 mana aku nak pindah

Bagi peminat EPL setiap kali bulan August dan Januari pasti mereka akan rasa teruja sebab itu merupakan tempoh perpindahan pemain untuk kelab-kelab yang bermain di EPL..

Tapi masuk Januari nei aku nak bawak korang satu transfer rumors untuk pemain Chelsea iaitu Frank Lampard..Aku secara personally suka kat dia sebab dia antara creative midfielder yang Chelsea dan England ada..

Baru-baru nie rakan David Beckham yang juga rakan senegara Lampard menyeru agar Lampard meninggalkan Stamford Bridge dan menyertai LA Galaxy yang berpangkalan di Amerika Syarikat..Aku tak tau laa ape reaksi penyokong Chelsea tentang berita ini..

Tapi bagi aku elok laa kalau dia pergi sebab umur dia pun dah 33 tahun..Skunk da bukan masa untuk main tapi masa untuk kumpul duit sebelum bersara dari dunia bola sepak..hehehe..apa-apa pun kita ada masa sebulan untuk tengok apakah tindakan Lampard..

Sumber: thesun.co.uk

Regards,
-Strider-

3 comments :

  1. secara jujurnya tak kisah la dia blah ke atau tak..kih kih kih

    ReplyDelete
  2. pergi jangan tak pergi..

    #duit,dimana kau duit..hehee

    ReplyDelete
  3. nak kumpul duit baik pergi kelab china skrg nih...haha

    ReplyDelete