Friday, January 6, 2012

Penjara 6 Tahun Sebab Masak Kucing

Hye Readers,

Despicable...Paul Owen Henry microwaved a pet cat to death in a friend's apartment
Paul Owen Henry
Dulu kat UK pernah kecoh sekejap kes menganiaya kucing..Antaranya aku pernah publish dalam blog aku apabila seekor kucing dilemaskan hidup-hidup..(Klik Sini)

Ketika itu berlaku beberapa kes kekejaman terhadap binatang teruatamanya kucing..Dalam satu kes seekor kucing telah dimasak dalam sebuah ketuhar....

Hari ini aku terbaca kat dailymail yang pelaku tersebut Paul Owen Henry, 45,tahun telah dihadapkan ke mahkamah dan dijatuhkan hukuman penjara selama 6 bulan dan larangan membela binatang..

Pada hari tersebut member dia meninggalkan dia keseorangan bersama seekor kucing kesayangannya yang bernama Suzie..Lebih kurang 50 minit lepas tu Henry msg awek  dia mengatakan yang dia nak masak Suzie dengan ketuhar (microwave).

Tak lama lepas tu dia mesej lagi kali ini berbunyi "Just cooking Andy's cat in microwave, be two minutes."...Apabila member dia balik member dia nampak bangkai suzie dalam ketuhar tu dengan mesej "Menu: fried cat £1.20." tertulis dekat dinding rumahnya..Macam orang sakit jiwa kan??

Aku ade terbaca gak yang mahkamah juga mendapati yang si Henry ini di bawah pengaruh cecair amphetamine atau bahasa lainnya bawah pengaruh dadah..

Sumber: Dailymaik.uk

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. erk..baca tajuk je dah geli tekak..

    ReplyDelete
  2. even i dont like kucing..but..this is kejam..hurmmm..

    ReplyDelete
  3. bgusnya negara sana,kat buat penganiayaan kat bnatang kena penjara.kalau sini ada ke undang2 cm2?

    ReplyDelete
  4. geli apa orang ni..tak snggup den..

    ReplyDelete