Tuesday, January 17, 2012

Blur Sambil Menghitung Hari

Hye Readers,

Masih terpikir ape aku nak buat??

Hari ini aku blur skit sambil menghitung hari...hahaha..aku hanya perlu bertahan lagi beberapa hari sebelum aku mencapai matlamat aku..hahaha..Apa matlamat tu??Nanti laa aku citer kat korang..hehehe..biar aku archive dulu baru aku cerita...hehehe..

Actually malam nie aku blur tatau pun nak tulis apa..Sedikit masih ade rasa bengang dengan bos yang menyukarkan KPI aku untuk 2012..mentang-mentang laa KPI aku tahun lepas meletup dan KPI dia melingkup..mesti dia dengki ngan aku...hahaha

By the way hari ini aku melepak ngan kak izan serta husband dia kat Kampung Baru..Terima kasih laa kat kak izan sebab sudi datang KampungKu yang tak seberapa nie..mungkin ade sesetengah korang yang follow blog dia gak..hehehe...kalau nak tau sape kak izan nie klik sini..

Okay laa tu..aku tatau ape lagi nak taip..sebenarnya nak tulis pasal jiran kakak aku (rumah ank dara) tapi esok2 laa aku tulis..tak tahu nak mula kat mana...hehehe..

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. suspen aje apalah yg dihitung agaknye....KPI kena jaga tu....

    ReplyDelete
  2. benda baik ke bro??

    kalau baik sangat tu,kenalah share ngan kita..baru nampak bergaya..hehee

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak tunggu cerita anak dara tu..hehehhe

    ReplyDelete
  4. akak pun dulu ada pengalaman buat KPI ni hehe.

    kampung awak tu bkn kampun dah dik.kampung yg sgt glamer bab2 makanan hehe.

    jgn lupa update psl jiran tu. akak pun dgr sekerat jln je citer tu mlm td haha!~

    ReplyDelete
  5. apa yang dihitung tu?hehe..
    wahh daing ngan k.izan n family ya..bestnya..
    sekampung dengan dia ke?

    ReplyDelete
  6. apakah yang dihitung itew?ko nak kawen ker?ker nak ape?haha

    kenal kak izan yang cumil n vougetuh.mummychaca=)

    ReplyDelete
  7. @Aishah Jahirah
    tu laa..2012 nie nak keje kuat skit klu nak mantain KPI..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. @Woofer Storm
    sebenarnya lebih kepada personal achievement aku jer..hehe..nanti aku story..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. @diana
    hehehe...nanti saya story..sy pun still ngah karang cammana nak tulis..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. @~izan~
    haha..tq kak..nanti sy sambung citer ape jadi lepas sy balik..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete