Tuesday, January 31, 2012

Kepentingan Slogan

Hye Readers,

Slogan merupakan satu benda penting dalam memperkenalkan sesuatu..Pemilihan slogan atau tagline juga perlulah ringkas dan mudah untuk difahami dan diingati..hehe..Semua orang pun tau tapi sebab ape aku membebel???

Ntah laa..aku pun lost dan tatau kenapa aku still taip entry nie walaupun aku sedar takde pape yang bermanfaat pun..hehehe..anyway aku tinggalkan korang dengan lima slogan brand terkemuka di dunia..enjoy!!! :)



Nokia




Sony


News Statesman


Subway


Untuk slogan yang lain : Klik Sini

Regards,
-Strider-

11 comments :

  1. nurol: cantik. agagga. kidding2! ^^ lame tak online. heeee.

    ReplyDelete
  2. penting slogan ni tetambah utk well establish com....

    ReplyDelete
  3. akak punye slogan...senyum-senyum...:)

    heheh

    ReplyDelete
  4. slogan blog awak ni yg mana satu..yg sharing tu atau yg women tu?? hehe..

    ReplyDelete
  5. my fav, saya mesti pilih! hehehehe

    ReplyDelete
  6. betol.....mcm slogan blog ko..sharing is caring.....nice one...

    ReplyDelete
  7. aku punya CUAK aku bro..kih kih kih

    ReplyDelete
  8. slogan smkin pendek smakin mantap..coz mudah orang nak ingat..

    #berblog selagi hidup..slogan merapu bro.heheee

    ReplyDelete