Wednesday, January 18, 2012

Pray For Raif

Hye Readers,

Sebelum aku nak balik rumah aku nak buat short entry pasal Ahmad Raif Nufail..Siapa dia??Aku sendiri tak kenal sebenarnya..tapi aku tengok #PrayForRaif trending dekat laman web twitter membuatkan aku rasa nak tengok apa cerita...

Aku agak shock mula2 membaca yang adik Raif nie .mengikut apa yang aku baca adik raif baru berumur 2 tahun dan dia ade kurang dari 6 jam untuk hidup sebab brain damage yang dialaminya..Aku rasa kesian plak lepas tengok gambarnya dan tak dapat aku bayangkan bagaimana keadaan ahli keluarganya menerima dugaan macam ini..

Aku bersyukur kerana ramai yang trend #PrayForRaif sebab walaupun bukan semua yang berdoa tapi ia menunjukkan masyarakat kita masih peka terhadap kes-kes macam nie..moga adik Raif sembuh dari selaga penyakit Insyallah..

Antara Screenshot Twitter

p/s: aku tak dapat nak post pic adik raif..kalau nak tengok sila la ke twitter atau seach namanya di google picture...

Regards,
-Strider-

4 comments :