Monday, January 16, 2012

Norz Beauty House (NBH)

Hye Readers,

Tadi aku sedang melihat resume aku dan tetiba aku terpandang previous employee aku yang sangat popular time aku interview dulu iaitu Norz Beauty House (NBH).Setiap kali aku pergi interview mesti interviewer nie tanya pasal NBH walaupun aku kerja kat sana hanya setahun..

Sebenarnya ramai yang tak percaya bila aku cakap aku pernah kerja kat NBH nie..tapi nak wat cammana..da memang itu tempat kerja aku..Sebenarnya ia bermula bila seorang kawan baik aku mintak tolong aku keje ngan company mak dia sebab dia nak berangkat ke UK untuk sambung blajar..

Kasih Anana nie antara Produk NBH
So bila dia balik dari UK dan dah help his mom running the business for few month aku pun resign laa dari position aku dan kerja kat tempat lain..Sebenarnya kat NBH nie aku lebih buat keje administration works dan uruskan hal-hal berkenaan usahawan dibawahnya..

NBH nie sebenarnya adalah sebuah syarikat yang menyediakan khidmat latihan bagi mereka yang berminat nak jadi beautician..Zaman aku kerja dulu company nie ade link dengan Majlis Latihan Vokasional Kebangsaan(MLVK)..

Tapi sekarang nie aku dengar link mereka dah banyak..dorang ade program dengan Giatmara dan UniKL sekali..So itu serba sedikit tentang bekas majikan aku yang sentiasa mendapat perhatian ketika aku ade sesi interview..hehehe..

p/s: Lepas nie kalau ade kursus NBH nie yang best aku update ngan korang..kursus dorang nie kebanyakan ditaja oleh kerajaan..hehe

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. at least ada experience dgn NBH...tp mesti future employer nk taw apa reason bentikan...

    ReplyDelete
  2. mcm best je..

    #nak cari kerja baru ni bro..ehheee

    ReplyDelete
  3. ko engineer ke designer?

    ReplyDelete
  4. btw,hebat tol ar ko ni..ekekeke

    ReplyDelete