Thursday, May 3, 2012

Lari Dari Bersih 3.0 Ke Perhentian

Hye Readers,

Hari sabtu lepas ketika rakyat Malaysia sibuk bercerita tentang BERSIH 3.0 aku amik keputusan untuk keluar dari KL..ceh!!!cam bagus-bagus je intro..hehehe..sebenarnya hari sabtu hari tu ketika BERSIH sedang dijalankan aku keluar dari Kuala Lumpur menuju ke Pulau Perhentian..

Bukan sebab nak lari dari BERSIH tapi dah date dia jatuh pada hari yang sama nak buat cammana??sib baik aku bertolak time malam..Kalau siang leceh gak sebab banyak jalan tutup..hehe :) Balik sini baru baca habis cerita pasal BERSIH..Macam macam version aku dengar..tapi since aku takde kat malas laa aku nak komen lebih2..hehehe

So time kat perhentian aku menginap kat hotel Shari la..Bukan Shang Ri La okay tapi tmpat tinggal tu not bad at all..yang penting ade aircond and electricity running 24 hours a day..Kat sana banyak lagi yang pakai generator so ade sesetengah tmpat tu electricity dia running time malam jer..

aku share ngan korang beberapa keping gambar aku kat sana..hehehe  :)

*Nak pergi sana kena naik bot..aku laa yang bawak..(dalam mimpi la)


*Permandangan tempat tinggal dari jeti..(sib baik tak jauh)



* Ini ade laa teman2 aku sepanjang 3 hari kat sana.. 


*Dah ade kat pantai mesti laa mandi kan???


*Tak dilupakan aktiviti Snorkeling 


*Dapat Jumpa ngan penyu


*Dan beberapa ekor ikan..


*Dan sekeping gambar sunset


So itu je laa gambar yang post untuk tatapan korang..banyak sangat gambar-gambar yang ade..tapi time malam kitaorang di makan kat LOng beach sebab aku rasanya kat situ yang happening..Boleh tengok orang main api..

Sebab aku bukan traveler blogger so aku tak tau sangat nak cerita pasal vacation nie dalam blog..so kalau korang rasa bosan sorry laa ye..dan nature aku yang tak reti nak bercerita..Citer pasal Jakarta pun aku tak buat lagi..still ngah pikir cammana nak tulis..hehehe..till my next entry...

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. seronoknya...lari dari kenyataan

    ReplyDelete
  2. Tak kisah dari paparn gambar kakak dah jauh faham betapa seronoknya berada di sana. Nyaman je...

    ReplyDelete
  3. tulis la pasal bajetnya..
    sewa hotel berapa..tambang bot berapa..berapa hari percutiam..
    mcm tu la..bukan pe..mudah untuk orang cari kat google maklumat2 percutian ni..seo jugak tu tau..heheh

    ReplyDelete
  4. wah...g bercuti..tak ajak seh...hehehehe=]

    ReplyDelete
  5. Amboi..asik cuti2 je.

    Bestnya boleh amik gmbr dlm air! cantik.

    Akak.penah g perhentian lebih 12thn lalu..tp time tu miskin, student kan..tido khemah je.
    Mmg best..siap tngkap pari buat bakar lagi.
    Sweet memories.

    ReplyDelete