Friday, May 11, 2012

A Soft Reminder

Hye Readers,


Minggu nie minggu Mother's Day ek..Semua orang pun citer pasal Mother`s Day ek..Ade yang kata It`s okay to celebrate and ade yang kata tak elok celebrate..Aku plak???Actually aku tak pernah amik tahu pun pasal Mother's Day before this..

Kalau aku ingat aku wish laa my mum but kalau tak ingat aku buat tak tahu je laa..But last night secara kebetulan aku terdengar lagu A Song For Mama (Boys 2 Men) dan aku mengalami satu perasaan yang kalau boleh aku tak nak alami lagi..

Tetiba aku rasa rindu kat my mum..I don't know sama ada lagu tu atau sebab Mother`s day or memang dah ditakdirkan yang aku teringat kat my mum..Mula laa macam-macam yang aku pikir..tapi semuanya start dengan "Kalau"...

So kepada yang still ade parent tu appreciate laa mereka sementara mereka ada..Sometimes benda-benda kecik yang aku lengah-lengahkan laa yang membuatkan aku nyesal dikemudian hari..Kalau agak-agak terpikir nak buat something with your parent just teruskan jer..Tak perlu tunggu special occasion sebab kita tak tahu kita sempat nak tunggu that date..

Dan kepada orang yang macam aku nie tak banyak benda yang aku leh buat untuk show how much i love my parent..Yang tinggal hanyalah Doa dan sedekah bagi pihaknya...Dan that's all for now..nanti ade masa aku write again..

p/s: Happy Mother's Day to my all of my sister..I sure u all gonna be a great mum for your kids.. :)

Regards,
-Strider-

I was always at peace because of the way my mom treated me.

7 comments :

  1. akak pun tak sambut, bkn sbb boleh atau tak. Tapi tak biasa.

    Apapun, bkn bererti tak syg mak. Akak selalu call dan cuba tunaikan keinginannya.

    ReplyDelete
  2. huhu..sedihnyee..

    xpe..doakan ibu bapa kita itu sdh kira cukup kan ?

    don't be sad..cewahhh..
    nah ice cream :D

    ReplyDelete
  3. al fatihah..
    doa utk arwah adalah yg terbaik..
    sama mcm sy..
    nyesal x lyn dia baik2..
    skrg bila dia dh xde..
    br sedar..huhu

    ReplyDelete
  4. hari2 hari ibu.. kan..kan..kan.. =)

    ucapan tu termasuk kat diri ni lah kan.. keh2

    ReplyDelete
  5. Yeah !! Hari2 adalah hari ibu.. setuju sangat kat ayat yang kata tak payah nak tunggu hari special baru nak buat sesuatu.. ermm

    ReplyDelete
  6. An excellent post, providing something good to read,it's just good to came across the post on hand sets and its features.

    ReplyDelete