Thursday, May 3, 2012

Motif Zed Zaidi Cabar Imigresen & Puspal

Hye Readers,

Zed Zaidi Cabar Imigresen, Puspal Siasat Artis Luar

Tadi aku ade terbaca yang Pelakon Zed Zaidi yang juga Pemangku Timbalan Presiden Persatuan Seniman Malaysia (Seniman) mencabar Jabatan Imigresen Malaysia dan Agensi Pusat Permohonan Penggambaran Filem dan Persembahan Artis Luar (Puspal) agar mendedahkan kemasukan artis-artis dari luar negara benar-benar mengikuti peraturan yang sah di negara ini.

Ape yang Zed Zaidi cuba lakukan mendapat banyak feedback dari masyarakat umum..Some says yang ini tindakan yang wajar dilakukan sebagai seorang Timbalan Presiden Persatuan Seniman..Ade jugak yang kata dia nie macam takut ngan bayang-bayang artis luar..

Ramai yang beranggapan yang ini merupakan susulan dari statement yang berbentuk tak puas hati ke arah seorang pelakon kelahiran Singapura yang berjaya memenangi anugerah baru-baru ini..

Tapi eloklah jika bersangka baik dan berharap agar benda yang dilakukan oleh Zed Zaidi adalah untuk kebaikan artis Malaysia..

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. hehe..btl tu...
    kena la berfikiran positif..
    ape yg dia buat utk nasib artis tempatan =)

    ReplyDelete
  2. secara sopan aku cakap,pergi M**PUS.LOL XD

    ReplyDelete
  3. ni namanya jaguh kampung dan pemikiran cetek.pui!

    ReplyDelete
  4. harapnya begitulah, demi menaikkan nama artis tempatan

    ReplyDelete
  5. what..????? retis tempatan..? hhahah sorry tak kenal nyah hahahah

    ReplyDelete
  6. kadang bila pk secara rasional mmg betul.banyak sangat artis luar..nak2 indon,singapura..dia puas perjuangkan tapi msyrkt takmo terima

    ReplyDelete