Tuesday, December 6, 2011

Penderaan Terhadap Kucing Didedah

Hye Readers,

Ni ade satu berita yang buat aku meluat bila mendengar..Seekor kucing telah dilemaskan dengan perlahan-lahan ke dalam air menggunakan batang penyapu.

Video perbuatan yang keji itu telah diupload ke dalam internet dimana ia menunjukan bagaimana kucing itu berjuang untuk hidup tapi sia-sia...

Beberapa ketulan(buih panggil ketulan ek) buih boleh dilihat meningkat sebelum haiwan itu tewas dan mati begitu sahaja.

Video, yang bertajuk "lol Bathtime" telah di upload pada You Tube oleh pengguna yang menggunakan nama Jasminethecat666.

Aku rasa orang tu ade penyakit mental laa sebab dari ape yang aku baca melalui orang yang sama terdapat satu lagi video yang menunjukan seekor kucing disuap ke dalam mulut ular sawa...

Kedua-dua video telah didedahkan oleh akhbar The Sun

331.jpg
Ko tunggu aku balas dendam!!!!

Sumber: Daily Chili

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. apa penjodoh bilangan sesuai utk buih sebenarnya ek hehe..akak pun xtahu.

    kejam sgt la depa ni.tu seksa namanya.kalau nk bunuh,bagi mati cepat2 aje,jgn seksa cmtu.

    tp jgnlah bunuh mereka..mereka comel...

    ReplyDelete
  2. napo la kojam bonar manusia skrg nih...

    ReplyDelete
  3. astaghfirullah...tergamak la dorang ni...sampai hati...tak kesian ke tgk kucing tu bergelut bertarung nyawa...

    hanya Allah yg mampu membalas perbuatan keji mereka itu..


    salam kenal, terus follow sini...

    ReplyDelete
  4. @~izan~
    ntah...saya main boh jer ketulan..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. @~izan~
    ntah...saya main boh jer ketulan..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. @Papa Mifz
    ntah laa bro..patut suh je kucing giler gigit dia..br ade akal..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete