Monday, June 9, 2014

#1426 - Isnin Datang Lagi

Hye Readers,


Selamat berhari isnin kepada semua orang yang membaca entry ini. Rindu plak aku nak update entry memandangkan aku pun dah 3-4 hari tak update sebarang entry. Bukan aku malas nak update entry tapi last week merupakan minggu yang agak busy bagi aku.

Aku dah lama tak buat entry untuk slot Blogger Buzz jadi malam nanti aku akan update 2 entry Blogger Buzz (back 2 back) bersempena harijadi untuk 2 orang blogger last week. Kalau ikut plan aku nak update on friday tapi memandangkan aku ade kerja lain jadi terpaksa tunda skit nak tulis entry tu.

Weekend yang lepas jugak aku ade join aktiviti ATV ride bersama Eshamz Halim dan Cheq Em bertempat di Kemensah dan yang itu nanti aku akan cerita kat entry lain. Lepas aktiviti tu juga aku pergi hantar phone aku yang masih under warrantry untuk repair, dan hasilnya aku kena tunggu selama 2 minggu untuk phone tu siap repair dan sementara itu aku diberikan sementara untuk diguna.

Jadi selamat berhari Isnin kepada semua dan hopefully minggu ini akan menjadi minggu yang lebih hebat dari minggu-minggu yang sebelumnya. So macam mana korang punya last week??ada yang menarik untuk dikongsi?

Regards,
-Strider-

20 comments :

  1. singgah sini...seksinya awek,,,hehe

    ReplyDelete
  2. weken kita sama lah minggu lepas.... ekekeke...... ari ahad pulak pergi shaklee national conference... :)

    ReplyDelete
  3. Salam Isnin, Lan...
    Samalah kita... 2 mggu kebelakangan busy di opis & di rumah... jarang berupdate...
    Hari Isnin sokmo busy... ni mencelah2 sambil wat keje... haha :)

    ReplyDelete
  4. Weekend yang panas dan melekit lekit dekat rumah selepas beberapa hari hujan tak muncul muncul. T_T.

    ReplyDelete
  5. Selamat hari isnin juga.. Sama lah kita baru nak update lepas hampir 2 minggu tak update apa2 huhuhuuu :P

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/06/royal-belum-part4-chalet-sg-tiang.html

    ReplyDelete
  6. opocot...terus tergoda bila tgk pic ladies tue...
    bila datang hari isnin je..waduh...mood nk start kerje malas je...hai..apa nk jadi nih

    ReplyDelete
  7. monday blues..malas rasanya nak masuk kerja..haha

    ReplyDelete
  8. Last week jalan2 cuti2.. Isnin ni baru nak masuk keje.. terasa lah lemaunye tu lebey skit.. hihi

    ReplyDelete
  9. last week balik bercuti kat kpg
    baru semlm balik
    hari isnin, penuh kelesuan.hihi

    ReplyDelete
  10. Waiting for your kemensah story....x sabar nk tgok dan make sure ada byk gambo eh...

    ReplyDelete
  11. skrg pon licha bnyak buat draft je.. type separuh jalan. hihi

    ReplyDelete
  12. busy dan lambat update entri. ok, hang dah bole geng ngan aku. hehehe...

    ReplyDelete
  13. Weekend aku banyak duduk kat rumah je. Malas nak keluar dalam cuaca bahang panas el nino ni. Haha

    ReplyDelete
  14. semangat blogging niesa masih berterbangan..xpuas bercuti..

    ReplyDelete
  15. Wah!!... busy giler la bro ni...ekekekeke... terima kasih kerana sudi join program ATV aku ngan cheq eem... dapat jugak kite bersua muka...ahahahaha.... walaupun baru jumpa tp cam dah lama kenal kan... tul tak?...ekekeke.. 80% yg join ATV tu aku tak kenal sebenarnya...ekekekeke.. Aku tgh deal untuk Tandem Paragliding kat Bukit Jugra lepas raya nanti... Jom terbang ngan kitaorg pulak... hihihihi.. :D

    Tak sabar tunggu entri ATV ko ni....ekekekekeke...

    ReplyDelete
  16. Wahh best tu layan outdoor dgn bro Sham dgn Cheq Eem.. layan tu bro Strider.. :)

    ReplyDelete
  17. auu seksinya mata dia..hihi
    dah jumaat hari nie..baru sempat menyinggah..

    ReplyDelete