Monday, June 9, 2014

#1428 - Blogger Buzz : Suria Amanda

Hye Readers,

Guna Logo Blogger sebab Header SA masih belum siap.
Untuk entry kedua back to back ini, aku nak tulis sedikit mengenai seorang lagi blogger yang menyambut harijadinya serentak dengan AJ pada 6 Jun yang lepas. Blogger yang aku maksudkan itu ialah Suria Amanda iaitu pemilik kepada http://suriaamanda.blogspot.com/

Blogger yang berpangkat kakak untuk aku nie merupakan seorang blogger yang bekerja tak jauh dari office aku. Jarak antara opis aku dan opisnya lebih kurang 500 meter jer. Blog SA ini juga antara blog yang agak lama dah aku follow. Seingat aku dulu aku mula baca blog SA ini dari blog-blog para ibu.

Apa yang menarik perhatian aku untuk membaca blog SA nie ialah entry-entry yang diterbitkan. Entry SA nie banyak berkisar mengenai apa yang berada disekelilingnya termasuk anak daranya Dania yang comel. Cara penulisanya jugak agak santai disamping template blog yang simple tak tak pening nak baca.

SA juga merupakan seorang blogger yang padai memasak dan kalau korang pun suka memasak, mungkin korang boleh cilok beberapa resepi yang kadang-kala dia post dalam entrynya. SA juga kerap update entry di blognya. cuba korang bayangkan untuk bulan lepas jer SA dah update over 100 entry dan juga bulan bulan sebelumnya.

Jadi kalau korang rasa nak start baca entry mengenai SA nie, korang boleh lawati blognya di http://suriaamanda.blogspot.com/ dan aku rasa within my circle nie, ramai gak yang follow blog SA ini kan, jadi korang ada nak tambah apa-apa yang aku miss??hehehe.. Happy Birthday Kak!!!

Regards,
-Strider-

22 comments :

  1. wow review yg mnarik..nanti aku terjah blog amanda suria ni :)
    klik.. promte contents!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan lupa visit bro..kakak nie sempoi jer orangnya...

      Delete
  2. Suria Ananda juga merupakan antara blogger yang kerap singgah berikan komen. Kira memang beliau ni antara blogger yang famous jugak la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul gak tu..ramai gak orang yang mengenali dia..and dia pun kekadang rajin gak turun kalau ada event...

      Delete
  3. singgah blogwalking kat sini . . . .

    Syella Kamaruddin Tunjuk Asset Saiz Betik Untuk Dapat Perhatian
    http://syokbah.com/syella-kamaruddin-tunjuk-asset/

    Punca Kes Mvyi langgar Vios, Isu Samseng Di Lebuhraya Karak - Blog 3 Dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/punca-kes-mvyi-langgar-vios-isu-samseng.html

    SERAM! Video Toyol Terperangkap Dalam Botol Di Seremban - Blog 3 Dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/seram-video-toyol-terperangkap-dalam.html

    ReplyDelete
  4. Seronok layan blog SA.. Dr dulu layan blog dia...

    ReplyDelete
  5. Nk try kenal kenalan dgn blogger SA ni lah :-)

    ReplyDelete
  6. Suriaamanda? Sapa erk...x knl la...hahaha...thanks azlan..really appreciated. ..weh..x sangka ko sudi buat entry utk akak...thanks so much...really appreciated. .

    ReplyDelete
  7. sedikit sebanyak dah pun mengenali pemilik blog nie... :)

    ReplyDelete
  8. Sape Suria Amanda ni ? kenal kak Parizan je :P

    ReplyDelete
  9. waaa bestnya buat blogger review on their birthday. hehe. happy birthday Suria Amanda!! sampaikan salam sy utk dia ya ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. baiklah...nanti saya sampaikan salam kat dia.. :D

      Delete
  10. agak2 bday niesa nnti dpt x special entry mcm ni?hahaha..kidding! XD

    menabung promoted content kat sini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh...of course laa Niesa..no problem at all..hehehe :D

      Delete
  11. sat gi terjah dgn memandu 2x jetta . ok gak kan . jumpa lak promoted content .

    ReplyDelete
  12. Wah!... skrg buat review pasal blog pulak.... biler nak wat review blog aku lak ni...ekekekekekeke.... ni tgh terjah blog suria amanda ni... giler ahhh....banyak benor entrinya setiap bulan.... hebat2... :D btw "Happy Belated Birthday To Suria Amanda"

    ReplyDelete
  13. Aku baru je kenal dgn SA ni.. maklumlah, baru je berblogging. Thanks sharing bro Strider.. :)

    ReplyDelete
  14. Banyak tu over 100 entri sebulan. Memang tak mampu la nak buat macam tu.

    ReplyDelete
  15. pernah berkunjung ke blog SA ni.. siap jadi follower dah.. santai2 blog :D

    ReplyDelete