Wednesday, June 18, 2014

#1436 - CPUV uMobile & Bulgogi Brothers

Hye Readers,

Alhamdulillah, baru-baru ini aku dapat lagi 2 BE dari Nuffnang. Kali ini BE yang Nuffang bagi ialah daripada U Mobile dan juga Bulgogi Brothers.jadi aku citer sikit mengenai 2 product ini dan juga serba sedikit mengenai promosinya.


U Mobile sememangnya pandai menghargai penggunanya. Melalui promosi free meal, setiap pengguna prabayar uMobile akan membawa pulang minuman revive dan mamee express secara percuma atas kesetiaan anda setiap kali menambah nilai. Selain free meal ini, sebagai pengguna uMobile anda juga berpeluang menikmati pelbagai pakej menarik seperti internet unlimitednya.

Klik Gambar kalau nak 10% off untuk Bulgogi Brothers

Untuk CPUV yang kedua pulak, ia merupakan iklan daru Bulgogi Brothers. Sebenarnya aku tak berapa sure pasal Bulgogi Brothers nie so aku pun search laa di internet. Rupanya ia merupakan satu korean BBQ Restaurant. Kalau korang nak tau Bulgogi Brothers nie mempunyai several restaurant seperti di Paradigm Mall, Kelana Jaya Pavilion KL eCurve, Mutiara Damansara Mid Valley Megamall

Dan tengah-tengah nak search pasal Bulgogi burgers nie aku ternampak pulak review Nurie yang rupanya pernah makan Bulgogi Brothes nie somewhere last year. Kalau korang nak baca review dia, korang boleh baca kat sini. Tak cukup dengan itu, ada seorang bloggers lagi yang boleh bagi korang 10% everytime korang makan kat sana??Nak tau sape blogger tu???silalah baca entry yang ini 

So itu laa serba sedikit mengenai 2 CPUV campaign yang aku dapat. Terima kasih daun keladi kepada Nuffnang and advertisers kerana memberi aku peluang mempromosi product mereka. 

Regards,
-Strider-

26 comments :

  1. tahniah..masyuk nie...lately nie nuffnang jarang melekat pulak...

    ReplyDelete
  2. Tahniah. Nampaknya semakin murah rezeki ketika bulan puasa bakal menjelma..

    ReplyDelete
  3. Wah...makin lebat sekarang ni lan.. :)

    ReplyDelete
  4. tahniah2..rezeki2 ...klik promote content..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..tahniah strider...

    ReplyDelete
  6. salam. tahniah tahniah :)

    p.s menabung sekali ^^

    ReplyDelete
  7. Bulgogi Mid Valley best !! Pavilion pon okay juga. Hahahaha. Dap dap. Belanja Lan. :P

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. murah rezeki tu Strider :)

    ReplyDelete
  9. tahniah lan!murah rezeki bln ni byk dpt cpuv ye.. tahniah!tahniah

    ReplyDelete
  10. tahniah.. umobile tu aku pun dapat jugak.. dah autupublish esok keluar entri pasal tu.. hehehe

    ReplyDelete
  11. tahniah sebab dapat. Dah lama aku tak dapat benda cpuv nih. hoho..

    ReplyDelete
  12. Bestnye, x pernah dpt offer BE dari nuffnang maybe tema blog Jm lebih kepada travel mode kot

    ReplyDelete
  13. untunglah bro..aku ni be stu pun x masuk.
    letih aku bodek nuff!

    ReplyDelete
  14. aku pernah baca yang burger kat situ sedap.... :)

    ReplyDelete
  15. wah.. dh 2 skali gus.. tahniah lan ! klik2 phone huawei

    ReplyDelete
  16. Waa...berapa kali cashout dah agaknya...?

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah rezeki dapat CPUV Bulgogi. Saya pun dapat

    ReplyDelete
  18. wah tahniah2..bulgogi brothers..mcm best je..hehe:)

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah.. tahniah bro Strider. Baca info invest smart kat sini.. :)

    ReplyDelete
  20. Sama la kita, teman pun dapat BE kedua nie...

    ReplyDelete
  21. tahniah... murah rezeki Lan... nak raya nie... hik3x...

    ReplyDelete
  22. Tung ah Lan banyak gila cpuv running sekarang tung aa tung aa apai

    ReplyDelete