Thursday, June 12, 2014

#1432 - CPUV Petronas Primex 95 & Tune Money

Hye Readers,



Alhamdulillah bulan Jun kali ini being nice with me in the context of blogging laa, Tadi bila aku tengah check Nuffnang, aku terperasan yang aku dapat 2 CPUV yang sedang ongoing dalam blog aku. Petronas Primex 95 merupakan kempen pertama aku.



Petronas Primax 95 Xtra, sadalah petrol berteknologi F1 yang bakal memberikan kesan kepada pemanduan anda. Petronas Primax 95 Xtra terbukti lebih jimat, berkuasa dan mampu melancarkan operasi enjin, selain menjadikan enjin lebih senyap


CPUV kedua ialah Tune Money iaitu satu syarikat perkhidmatan kewangan sejagat yang menawarkan kad prabayar dan loyalty card mampu milik serta insurans hayat dan am produk. Tune Money yang beroperasi sejak tahun 2007 juga sering bekerjasama dengan Tune Hotel dan Tune Talk dalam usaha untuk melahirkan kehidupan yang digital seiring dengan arus pembangunan moden.

So itu merupakan briefly tentang produk CPUV campaign yang aku terima setakat ini. Untuk maklumat lebih lanjut mengenai produk yang mereka tawarkan jangan lupa untuk klik pada iklan-iklan yang akan berada di blog aku nanti..terima kasih Nuffnang.

Regards,
-Strider-

Autopublised Entry

28 comments :

  1. wah. semoga terus naik nuffnang

    ReplyDelete
  2. Wahhh.. untung larrr... hik3x... :D

    Syukurr...!

    ReplyDelete
  3. Tahniah Lan ! Belanja nasi minyak cepat. Eh. :P

    ReplyDelete
  4. tahniah lan!sekarang ada promoted content je..hehehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah... bertambah rezeki ko... Bulan Jun nie, blog teman sepi tanpa BE...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah :-)

    Murah rezeki. Dengar kabor, kalau kita rajin update survey dalam Nuffnang, lagi kencang dia punya CPUV muncul.

    ReplyDelete
  7. tahniah ... sis bagi lagi rezeki petronas primax .

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah & tahniah, bnyk gak tu......;-)

    ReplyDelete
  9. Nak klik iklan MR.NUFFNANG tgh tdo so Cikna follow sini #757......;-)

    ReplyDelete
  10. tahniah, saya pun dapat CPUV ni

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah. ..good job Lan..bykkan lagi update supaya dpt tarik byk lagi iklan...lg datu update survey kat nuffnang selalu..insyaallah byk iklan lekat...share tips.. sharing is caring...

    ReplyDelete
  12. rezeki semakin murah..tahniah!


    Entri terbaru saya dalam blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah & Tahniah..

    Promoted content for you...

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah rezeki berblog :)

    ReplyDelete