Monday, June 30, 2014

#1442 - Hadiah Dari Suria Amanda

Hye Readers,

Last week aku ada attend satu food review hasil daripada jemputan seorang blogger Kak Suria Amanda. Kami pergi bersama-sama ke lokasi kejadian memandangkan jarak antara opis berdua ialah 458 meters sahaja. Food review tu kejap lagi aku cerita eh sebab aku nak cerita hadiah yang aku dapat dari kak SA.

Hadiahitu aku dapat kerana aku adalah salah seorang daripada top commentator dia untuk bulan May. Jangan tanya kenapa lambat sebab aku sendiri request untuk recieved by hand,  


Quotes yang tertulis kat plaq tu memang sangat motivating dan haruslah tempatnya berada di atas meja computer aku. Buat pengetahuan krang plaque yang warna putih tu ada stad tapi saja je aku baringkan unuk tujuan bergambar.

Terima kasih kak SA atas pernghargaan yang diberi. Kalau korang belum pernah baca vlog SA ini sebenarnya tak ssuah nak menjadi top commentator kerana entry-entrynya amat simple sehingga membuatkan anda hendak  komen secara santai.

Bulan puasa pun dah bermula sekarang nie, jadi aku ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua yang beraga islam dan segoma amalam ibadah kita kali ini akan diterima dan mendapat ganjaran yang berlipat kali ganda.

Regards,
-Strider-

24 comments :

  1. wah..bestnya azlan..seronok kan dapat hadiah dari kawan2 nie

    ReplyDelete
  2. wah untunglah dapat gift dari kak long...hik hik hik...

    ReplyDelete
  3. Nice quotes... Selamat menunaikan ibadah puasa, Lan... :)

    ReplyDelete
  4. Fuyo Lan pergi food review bestnya :( Hehe okay suka ayat dekat plaq tu! <33 Lawa nampak exclusive

    ReplyDelete
  5. owh ya..tahinaih..owh patutlah nampak hari tu mcm p
    buat food review bro,...untunglah ;p

    ReplyDelete
  6. selamat berpuasa lan :))
    semoga ibadah kita di bulan Ramadhan kali ini adalah lebih baik dr sebelumnya....

    cantik plaq tu n yes, sooo motivating :)
    ika klik3 iklan nuffnang :)

    ReplyDelete
  7. wahh..bertuah awak.. kenangan sepanjang berblog kan..:)

    ReplyDelete
  8. Tahniah Strider... semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  9. Wah!!.. Tahniah bro dan selamat berpuasa.... :D

    ReplyDelete
  10. tak rugi bila kita jadi peramah . selamat menjalanibadah puasa ...

    ReplyDelete
  11. Errmm... seronoknya dapat hadiah...! Tahniah Lan... :)

    ReplyDelete
  12. Errmm... seronoknya dapay hadiah...! Tahniah Lan... :)

    ReplyDelete
  13. Patutlah lambat received, request hantar by hand rupanya. Hehe

    ReplyDelete
  14. wah tahniah...quote yg motivating lagi..terbaik! :)

    ReplyDelete
  15. laa...dah update dah erk...well...hope you like it Lan...simpan sepanjang persahabatan ini ok...at least ko tgok menda tu ko ingat akak...hahahahahaha

    ReplyDelete
  16. bestnyaaa... comel2. tahniah lan :)

    ReplyDelete
  17. Hehehehe... dekatnya... tapi, bukan ke opis kita nie pun dekat jugak...

    ReplyDelete