Tuesday, May 31, 2011

Adult Content

Hye Readers,

Aku start ber blogging agak baru laa..setahun pun x smpai..tp kalo baca blog nie memang da lama gak laa..dulu aku lebih kepada silence reader jer..bile start pasang tenet kat umah aku rasa cam membazir je klu stakat aku nk guna utk fb..so start dari tu aku pun create laa my own blog...hehe..

Tapi ape kena mengena ngan Adult Content nie??aku nk citer skit kes yang terjadi time aku BW baru2 nie..hehe..dulu time aku baca blog memang ade blog yang letak adult content warning kat blog mereka..so sebelum kita baca kita kena click dulu kat I wish to continue..macam gmbar nie..

Nama blog kasi rahsia laa ek..jaga privacy org..hehe
Dulu kebanyakan bile aku nmpak warning nie biasanya blogger tu jenis citer hal peribadi..mungkin ayat2 dia xsesuai untuk dibaca oleh kanak2 atau kisah peribadi yang agak social..ade juga yang selitkan gmbar2 dia yang seksi, gmbar dlm disco atau pub atau atau gmbar yg x elok utk bdk2 tengok tp bukan laa gmbar lucah..

To make it my story short..baru-baru time time aku BW aku ade ternampak gak blog2 camni pastu tu disebabkan sifat ingin tahu aku pun click laa I wish to continue(lagi pun aku da way over 18+)..tapi ape yang aku nmpak ialah blog budak-budak sekolah yang aku rasa PMR pun blum amik lg..hehehe

Aku pun tersenyum sorang2 depan PC..bukan sebab budak2 punya blog tp sebab content dia..ade ke dia sibuk duk citer “akew syng diew”, “I mish you so much” dan beberapa lg ayat yang sewaktu denganya..hehehe..dari duk citer sayang BF sendiri baik laa pegi citer pasal sekolah dik oi!!!..

Aku pun naik pelik..ade ke blog tu utk bacaan 18++ tapi owner dier 18 tahun pun xsampai lg..hehe..aku tergelak sendiri jer bila baca isi-isi dalam blog tu..rasa cam kelakar pun ade tgk gelagat adik2 nie..hehe

So pade adik2 yang baca blog nie tulis laa something yang berpatutan dengan umur anda..hehe..kalau nak citer pasal cinta tu boleh tapi kalo sekolah pun x abis baik xyah cerita laa..x nampak cool pun kalo citer pasal cinta dalam blog..lebih2 lagi kalo korang x abis sekolah lg..hehehe..kang tetiba mak ayah terbaca sape nak jawab??hehe..

Itu je la citer aku setakat nie ek..hehe..aku pun dah rasa yang entry aku panjang berjela nie..kang penat plak korang nak baca..hehehe..till my next entry..

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. hehehe.. budak2 zaman sekarang. blog2 ni da jadi diari dorang. Dulu zaman kite. balik2 mespes je la. koh3.. tu pu time dah ujung2 nak abih skola. kalau tak, counter strike je la. koh3..

    Yang best nye budak2 ni. Reaksi berblog seakan dah 18 tahun keatas.

    Penah seorang guru bagi tau dulu. Bila remaja kite rasa dah besar dah. dan bila kite dewasa kite akan ketawa melihat gelagat budak2 ni macam kite dulu yg seakan-akan dewasa. keh3..

    (^____^)

    ReplyDelete
  2. Crow: hehe..btul laa cam sama je aktiviti kita time da nak abis sekolah..hahaha...tp ade btul gak ckp cikgu tu..aku pun kalo pkir2 blk time kecik2 dulu ade gak buat perangai cam org besr..hehe..tapi at the end kita kena igtkan2 laa budak2 zaman skunk..budak2 makin lama makin manja..hehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. haha . ini biasa sgt.
    dh byak jugak jumpa blog budak2 mcm ni ;)

    ReplyDelete
  4. akak pun kdg segan sendiri bila baca blog adik2 ni.. tp bila fikir balik.. agaknya klu dulu2 lagi kita ada blog sendiri, agaknya kita pun mcm tu.. tp risau juga bila mereka khayal dgn blog, dgn cinta.. takut pelajaran entah ke mana pula..

    ReplyDelete
  5. fyqa: owh yer ker??hehe..mayb sebelum time time BW aku xpenah jmpa kot..hehe

    Kak Hanis: betul tu gak..segan nak baca apetah lagi nak komen..hehe..kadang2 cara luahkan rasa cinta dorang tu da macam org besar..hehe..

    Naz: hahaha :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. kadang2 jat pernah gak layan blog bdak2 sekolah skrg.speechless dgn prgai diorg.huhu

    ReplyDelete
  7. jat: hehe..nsb baik kita dulu x camtu kan??hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete