Monday, May 16, 2011

Kelebihan Memiliki Fan Pages

Hye Readers,

Untuk entry kali nie..aku dapat ilham dari seorang blogger nie..aku suka panggil dia Kak Diana..Sedang elok aku xde idea nak menulis tetiba jer dapat ilham untuk karang entry..actually entry si adalah kesinambungan dari Entry Kak Diana nie (Klik Sini)

Kak Diana ade bagi idea untuk tulis satu entry kepentingan fan pages untuk blogger..hehehe..actually aku tak tau sejauh mana kelebihan Fan Pages nie tapi aku menulis berdasarkan kenapa aku pun ade Fan Pages..hehe..



Striderbuzz pun ade fan pages sendiri..tapi aku buat fan pages nie atas sebab yang tertentu..Antara sebabnya adalah kerana aku dikelilingi oleh orang yang bukan blogger..kebanyakan kawan connect with me through FB..so Fan pages Striderbuzz adalah tempat untuk aku share my latest entry dan juga entry2 yang aku rasa kawan2 aku minat untuk baca..

Sebagai contoh entry mengenai Panic Crew in Showdown 2011 dapat menarik minat untuk orang baca walaupun comment nyer hanya 2 jer..hehehe..ini kerana kebanyakan pembaca datang dari FB aku sendiri..hehe..

Tapi bagi aku setiap orang ade reason kenapa mereka buat fan pages untuk blog mereka..untuk aku fan pages xde laa tempat untuk berinteraksi sangat kerana most of the people yang like tu member jugak..Cuma mereka bukan blogger..kalo blogger boleh laa jugak mereka follow and dapat baca entry terbaru dari dashboard..

Itulah salah satu kelebihan Fan Pages yang aku terpikir buat masa nie..hehe..Pada yang nak like fan pages Striderbuzz bleh klik sini..hehe..till my next entry…

p/s: ku menanti Fan Pages Senyum-senyum..ahakss!!!

Regards,
-Strider-

11 comments :

  1. mntap bro dah ada fan pages sndiri.heheee

    ReplyDelete
  2. wah. menarek jugak buat fan pages nie!

    ReplyDelete
  3. kalo rmi org suka ok kot fan page ni..

    ReplyDelete
  4. Woofer: xde laa mantap mana pun..saje untuk share ngan kwn2..hehe

    Ain: ape lg..gi laa buat 1..hehehe

    tika: bape yg suka x penting...janji yg suka tu baca entry..hehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. wah..mcm menarik je..ida pun kena buat fan pages gak ni =)

    ReplyDelete
  6. hahah..
    tak tau la bila nak buat fanpage ni??
    sebab fb akak sendiri pun jarang2 bukak..
    tapi betul jugak point2 yang kamu bagi..
    ada setengah pengunjung memang rakan2 dari facebook yang tak de blog ni..

    ReplyDelete
  7. hehe..kwn saya pun adalah org yg like fan page saya..hehe..

    ReplyDelete
  8. echa: hehe..sama laa kita..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. echa: hehe..sama laa kita..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. ida: hehe..buat laa satu..tapi rajin laa post link entry kat fan pages tu..haha

    Kak Diana: you got a point gak tu..kalo FB pun jarang bukak cammana nk update fan pages..tp an option akak leh susuh sesapa yg akak percayai jalankan fan pages tu..hehe

    ReplyDelete
  11. betul2!jat ade guna application yg boleh publish post kat fb.kalau tgk kat stat,ramai jgak yg reader dtg dr fb tau O.o

    ReplyDelete