Sunday, May 8, 2011

Anak ugut bunuh ibu guna SMS

Hye Readers,

How`s ur guys nyer Mother’s Day??suma okay??mesti seronok para-para ibu mendapat wish dari anak yang tersayang..tapi tadi time aku bukak e-mail ade cerita yang x best laa plak…

Ia mengisahkan betapa wujudnya manusia yang kurang ajar serta x mengenang budi..Sanggup dia mengugut ibunya sendari hanya kerana duit RM 5000.00..Jom kit abaca kisah selanjutnya..

GOMBAK: Seorang ibu kini berada dalam ketakutan apabila anak lelakinya mengugut untuk membunuhnya dan ahli keluarga lain jika tidak memberi wang kepadanya.
Dalam kejadian di Bandar Baru Selayang, di sini kelmarin, ibu malang berusia 55 tahun itu diugut anaknya yang berusia 24 tahun supaya memberi wang RM5,000 kepadanya.

Permintaan itu ditunaikan ibu berkenaan, namun anak nya itu bagaikan tidak mengenang budi apabila meminta wang tambahan sebanyak RM500 lagi.


Menurut sumber polis, walaupun diberikan wang, anak lelaki mangsa masih lagi mengganggu hidup ibunya itu dengan menggunakan khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur ugutan menyebabkan mangsa kini berada dalam ketakutan.

“Anak lelaki mangsa meminta wang RM100,000 dengan mengugut mahu membunuh mangsa, bekas suami mangsa yang juga ayah kepada suspek serta tiga ahli keluarga lain jika permintaan tidak ditunaikan,” katanya di sini, semalam.


Mangsa membuat laporan di Balai Polis Selayang, untuk tindakan lanjut.



Sementara itu, Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Rahim Abdullah mengesahkan menerima laporan itu.



Budak nie memang bernasib baik kerana tidak berkawan dengan aku..kalau taka de penampar jepun sampai kat muka dia kalo dia kawan aku..setahu aku sejahat-jahat Mael Lambung pun xde nak ugut mak sendiri hanya duit RM 5,000.00…isk..isk..

Sumber: Harian Metro


Regards,
-Strider-




5 comments :

  1. anak tak kenang budi
    bagi penendang sulung
    padu maut baru padan muka

    ReplyDelete
  2. bdk2 zaman skunk..ish2..pasal duet snggup ugut mak sndri. bingai!

    ReplyDelete
  3. Jat: ntah laa..aku pun pening pkir..

    Bobie: btul tu kak..bai dia penendang sekali..hehehe

    Ain: hahaha.. :)

    ReplyDelete
  4. bila nafsu dah bermaharajalela.. ibu sendiri pun dah tak kira asal apa yang mahu semua tertunai.. tak guna hidup la org camni

    ReplyDelete