Monday, February 10, 2014

New Balance

Hye Readers,


New Balance Malaysia adalah antara jenama kasut sukan yang cukup dikenali di serata dunia. Mereka mempunyai koleksi kasut sukan dengan rekaan serta warna yang pelbagai dan mampu menambat hati anda. Semua orang ada pengalaman yang memberikan rasa teruja sewaktu ke kedai atau pusat membeli-belah untuk mencari sepasang kasut yang sempurna dan baik. 

Namun sering kali juga kita akan rasa kecewa kerana mendapati kasut yang tersedia tidak menepati cita rasa kita. Rasa penyesalan itu lebih mencengkam apabila mendapati pencarian yang sia-sia itu harus ‘dibayar’ pula dengan pembaziran masa dan dui tuntuk minyak, tol dan parking.
 
Apakah penyelesaian untuk masalah ini?Bagi pembeli masa kini mereka telah ditawarkan pilihan yang lebih mudah iaitu online shopping.Kini di Malaysia terdapat ratusan website online shopping yang menawarkan pelbagai jenis kasut untuk mereka pilih. Malah setiap daripada laman sesawang ini memberikan lebih banyak pilihan daripada segi koleksi, rekaan dan jenama.



Pilihan yang lebih banyak pastinya disenangi oleh pembeli namun pada suatu tahap anda akan mendapati kasut sukan yang sempurna adalah yang sesuai dengan bentuk tapak kaki dan bukan hanya pada jenama semata-mata. Dapatkan sepasang kasut yang baik adalah penting untuk mengelakkan kecederaan. Kasut yang tidak memberikan keselesaan dan tidak ‘stabil’ daripada segi rekaan juga boleh membuatkan anda mengalami kecederaan lalu mengganggu prestasi anda.

Koleksi New Balance yang terbaru hadir dengan kualiti yang cukup baik dan diperbuat daripada bahan-bahan yang bermutu tinggi.Ini adalah kerana mereka menggunakan teknologi pembuatan yang terkini dan menjadi salah satu faktor utama mengapa kasut koleksi ini adalah pilihan paling baik buat anda.

Di Zalora My anda akan terpukau dengan koleksi-koleksi kasut sukan online dengan harga yang cukup berpatutan. Selain itu www.zalora.com juga sering menawarkan promosi yang paling hebat antara blogshop atau website online shopping yang lain. Jom shopping online dan beli kasut sukan New Balance anda sekarang!

Regards,
-Strider-



27 comments :

  1. dapat voucher ker?hehe
    klik iklan baru lan..:)

    ReplyDelete
  2. ingtkan apa la td new balance sbb niesa student akaun dlm kepala otak balancing tu penting..kihkihkih..jenawa kasut rupanya...sungguh jakun sy ini.. XD

    psst!nuff dah klua..click2 the school.. :D

    ReplyDelete
  3. suke shopping kat zalora tapi tak pernah beli kasut sukan lagi la

    ReplyDelete
  4. almak smart jugak kasut ini.. baru terfikir nak beli untuk jogging

    Hari ini hari last untuk vote,Luangkan sedikit masa untuk vote blog acik yang tercalon bagi best lifestyle blog Cara vote di sini

    ReplyDelete
  5. salam. ooo..brand rupanya ingatkan apa tadi hehe

    ReplyDelete
  6. koleksi pattern new balance sekarang ini, mmg menarik, saya pun tertarik.. :-)

    ReplyDelete
  7. memang cantik2 kasutnya...tp SA x leh pakai sebarang kasut sukan..mmg x kena di kaki SA yang size 5 nih...nampak pelik..kena cari betul2...

    ReplyDelete
  8. wah...selamat bershopping strider..
    cantik design kasut tu

    ReplyDelete
  9. Wahhh :O
    Cantik!!!
    hihih thanks share strider :D
    Qila tak pernah dengar lagi ehehehe xD

    ReplyDelete
  10. kasut futsal saya dulu jenamanya new balance,... selesa dan mampu milik :-)

    ReplyDelete
  11. kadang2 takut nak beli online sbb tkt tak kena dgn saiz.. hehe..

    ReplyDelete
  12. better kunjungi kedai terus dari beli online.. sebab boleh try kat kedai tu.. kalau beli online suka or tak kita dah xboleh nak mintak refund duit balik n pos balik brg tu..akeke... tapi kalau brg2 ini cuma boleh dapat dari luar negara.. no choice..terpaksalah beli online kan.. kalau kedai itu kat KLcc je..baik serbu sendiri..puas hati....hehe

    ReplyDelete
  13. I like the colors..striking...dari jauh dah nampak..

    ReplyDelete
  14. dulu tak terbayang org akan beli guna hujung jari je.
    zmn skg ni almost semua benda blh beli online je.
    phewww zmn berubah =P

    ReplyDelete
  15. wohohoo promote jgn tak promote... hehehe ;p

    ReplyDelete
  16. ingat mcm nak beli jer kasut NB ni...

    ReplyDelete
  17. Kasut New Balance mostly byk yg lawa2..dulu tgk housemate beli kasut ni color yg mcm2 tu yg menarik...^^

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum azlan, cantiknya! berkenan pula nak buat jadi hadiah. hihi

    ReplyDelete
  19. aiza belum pernah shopping di zalora.. memang cantik kasut itu.. menabung nivea..

    ReplyDelete
  20. aku selalu beli kat zalora..mcm jaket dan topi..tapi klau nak beli kasut..x berapa brani takut x muat klau x test sendiri :)

    ReplyDelete
  21. Dulu diawal tahun 90an sewaktu saya di JB, kasut ni mmg gempak.. trend jugalah masa tu.. ramai yg sanggup ke s'pura utk beli sbb harganya lebih murah berbanding yg ada di JB.. nostalgia juga brand ni.. :)

    ReplyDelete
  22. jenama best ni....
    kasut tahan sgt..sgt

    ReplyDelete