Wednesday, January 8, 2014

#1332 - 7 Januari 2013

Hye Readers,


Cuaca petang semalam sebenarnya boleh tahan gak rupanya, Gambar yang paling bawah sebelah kiri aku ambil dari pejabat aku pada jam 5.30 ptg. Ketika itu aku rasa macam pukul 8 malam pulak. The best part ada dikalangan rakan sepejabat yang tak perasan pun hujan.

Petang semalam sebenarnya aku sedang BW selepas update entry baru tapi aktiviti itu tergendala sebab aku ade urusan lain. Insyallah hari ini aku sambung balik. Korang boleh abaikan typo dalam gambar aku tu sebab aku tahu kita di tahun 2014.

Sebenarnya gambar yang aku upload ke Instragram dan facebook aku tu ialah kompilasi apa yang berlaku di sekitar kawasan aku semalam iaitu hujan lebat, tanah runtuh, kesesakan lalu lintas dan juga ade beberapa tempat yang dinaiki air.

Semoga cuaca hari ini akan lebih baik daripada semalam. Kepada mereka yang ada social network tu jom luaskan lagi network anda dengan add and follow account aku seperti dibawah..hahaha

Facebook : Azlan Hasan
Twitter      : @azlanstrider
Instagram  : azlanstrider

Regards,
-Strider-

20 comments :

  1. biasanya mcm nilah.. bila berlaku suatu keadaan akan menyumbang kpd berlakunya keadaan yg lain.

    ReplyDelete
  2. serius... saya pon xsedar semalam hujan lebat .. duduk terperap kat ofis kan, xnampak pemandangan luar.. apa yang jadi kat luar pon tak tau... tau2 hujan bila nak balik kerja..hehe

    ReplyDelete
  3. okey tasneem kembang kan follower en.azlan! bahaha #645. sorry baru follow. ingat kan dah follow. huhu :P

    ReplyDelete
  4. semoga cuaca kembali pulih dan semoga tiada kejadian buruk yang berlaku.. dah add facebook.. twitter&insta aiza takde.. menabung churp2.. tabung lain tak keluar..

    ReplyDelete
  5. masak la sesapa yang dari jalan2 yang terlibat...sib baik SA naik train...

    ReplyDelete
  6. patutlah macam pelik je baca tarikh tu... :p

    ReplyDelete
  7. Wooo teruk nyaa haih.
    Hehe qila dah follow add semua huhuhu :D
    Hohoho typo :PPP

    ReplyDelete
  8. Wahh.. back to the past 2013 hihii.. smlm hal tanah runtuh tu mmg havoc, havoc, havoc... :D
    aku dah add & klik rhb 2 x.. :D

    ReplyDelete
  9. ingat lagi masa tanah runtuh yg sebelum tu.. boleh habis satu novel 300 muka surat duduk dalam kereta. terperangkap dalam jammed. huhu..

    ReplyDelete
  10. semalam ada juga tengok berita tentang tanah runtuh tu...agak mengejutkan juga...semoga segalanya baik2 saja....sekarang cuaca memang tak menentu...

    ReplyDelete
  11. wow..hopefully everyone is okay. samalah d kk ni. hari2 hujan lebat. petir, guntur dari tengah hari sampai ke malam.

    stay safe everyone.

    ReplyDelete
  12. Kl ni bahaya sebenarnya..prone tu banjir and tanah runtuh..dan pokok tumbang jugak..kalau drive masa hujan memang takut!!!

    ReplyDelete
  13. Hehe.. 2013 pun boleh.. Sekarang ni petang je hujan. Best jugak.

    ReplyDelete
  14. pagi ni nampak cerah . mudah - mudahan hingga ke petang . topup rhb .

    ReplyDelete
  15. ooo pasal tanah runtuh tu..tgk berita smlm..hehe

    ReplyDelete
  16. ye.. tanah runtuh tu menyebabkan sy smpai lewat blk keje ptg tu.. huhuhu.. terpaksa ikot laluan lain...

    ReplyDelete
  17. bahayanya...beberapa hari ni xde tgk tv..harap2 semuanya ok...

    ReplyDelete
  18. semalam hujan.. hari ni pun hujan.. nasib baik lunch hour berenti.. macam tau2 je :)

    ReplyDelete