Thursday, January 30, 2014

#1349 - Striderbuzz 3rd Anniversary

Hye Readers

Niat nak upload 1st header dulu tapi pc pulak rosak so tak dapat laa aku nak upload.

Untuk makluman 28 January yang lepas sebenarnya merupakan anniversary Striderbuzz yang ketiga. Ini bermakna aku telah blogging dalam satu account selama 3 tahun. Sebenarnya aku sendiri tak percaya blog ini bertahan sebegitu lama. Bila baca balik entry aku The Beginning tadi aku senyum sorang-sorang jer.

Masih segar lagi ingatan aku ketika dalam bilik sambil menggodek-godek blog. Aku bermula blogging adalah melalui "try and error" sebelum aku tahu kewujudan tentang tutorial dan etika-etika ketika berblogging. Aku rasa tahun pertama merupakan tahun yang agak mencabar kerana pada mulanya target aku hanyalah untuk running blog ini selama setahun.

Sepanjang aku berbloging aku jarang update entry yang bersifat personal, jadi di kesempatan ini aku bagi korang peluang untuk tanya apa-apa soalan pasal aku (jika ada) nanti aku akan compiled dan jawab dalam entry yang lain.

p/s: Selamat bercuti dan kepada mereka yang pulang ke kampung, berhati-hati di jalanraya.

Regards,
-Strider-

18 comments :

  1. happy anniversary bro.. teruskan berblogging ok.. ;-)

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary strider! Soalan niesa...jeng..jeng..jeng...
    Nama strider azlan kan?mana dtgnya strider buzz tu?agak2 umur strider brapa?mcm lupa lak...hahaha

    ReplyDelete
  3. Happy Anniversary En.Azlan..
    Okeh, Strider Buzz tu ape?

    ReplyDelete
  4. tahniah bro...baca tajuk dah gempak..ingat anniversary pkahwinan ke 3 tahun.. rupanya blog..

    ok soalan pertama..bila ko nak uplode wajah pemilik blog ?
    kedua, bro sudah kawin>
    ketiga..bila akan buat entry berunsur peribadi..?
    terakhir cuma ucapan smoga terus maju jaya.. :) dlam setiap bidang bro tempuhi

    ReplyDelete
  5. Ooo dah tiga tahun ya strider..jangkamasa yang agak lama tu..semoga terus berjaya.....

    ReplyDelete
  6. wahhh anniversary blog yg ke-3 yer? bulan berapa start berblog tu? sy kalo baca entri dulu2 pun kelakar rasanya.. bahasa pasar sy gunakan.. haha..

    ReplyDelete
  7. saya lagi suka buat entry pasal personal..tp yg personal sgt tu tkde la share kat blog kan hehe..

    ReplyDelete
  8. lama tuu 3 tahun dah terjebak dalam blogging... tak tau nak tanya ape pasal personal.. hehe... tapi rasanya kita tak jalan sorang2.... ynwa...!!

    ReplyDelete
  9. Happy anniversary StriderBuzz! boleh Tuan Azlan kupas sikit pasal buah StriderBuzz ni? hihihi

    ReplyDelete
  10. Happy anniversary Strider.. dah 3 tahun ye.. alhamdulillah. Semoga terus sukses ye.. aamiin...

    ReplyDelete
  11. Semoga terus success...All the best Strider..

    ReplyDelete
  12. tahniah.. sama la kita dh 3 tahun. selamat bercuti

    ReplyDelete
  13. 3 tahun...lama dah tu..happy 3rd anniversary!^^

    ReplyDelete
  14. owhhh ni la dia entri tanya2 soalan tu.. alaahaii...

    ReplyDelete
  15. Owhhh.... boleh tanya apa saja yer....
    Bila nak kahwin nya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...yang itu tak tahu lagi bro..calon pun belum jumpa lagi..hehehe

      Delete