Monday, January 27, 2014

#1346 - Weekend is Over

Hye Readers,


Lama dah since aku bersiaran dekat sini. Kalau ikutkan hati macam-macam benda aku nak update kat sini tapi komitmen aku di tempat lain sedikit membataskan aku. So how weekend korang? Hopefully semua berjalan dengan lancar.

For sports this weekend is a beat mix up sebab theres a  good news for me macam kemenangan Liverpool untuk FA Cup dan ada juga yang tak berapa best seperti kekalahan Selangor kepada Lions XII.Tapi nasib masih menyebelahi selangor kerana walupun kalah mereka masih di tangga kedua liga.

Minggu ini juga menyaksikan berlangsungnya Anugerah Juara Lagu 28. Seperti yang dijangkakan Hafiz telah memenangi AJL28 dengan lagu Bahagiamu Deritaku. Pasal AJL 28 nanti insyallah aku akan update dalam entry lain sebab ada beberapa benda yang aku tak berapa nak berkenan.

So thats all entry aku setakat ini. Aku nak BW kat blog kengkawan lain sebelum aku update entry baru. Have a good monday everyone...

Regards,
-Strider-

17 comments :

  1. have a good mo day lan.. klik2 tabung disini.. :)

    ReplyDelete
  2. sy pun mmg jangka hafiz menang.. tgk la sape cipta lagu tu.. pencipta lagu dedulu .. sy pun x minat la AJL skng.. entah.. dah kureng menyengat..

    ReplyDelete
  3. Nurul dengar AJL28 kat radio dan tengok TV masa penyampaian hadiah je..
    Have a blessed Monday Strider.. !

    ReplyDelete
  4. he saya nak dekat hujung bulan baru up sikit mood nak hadap blog.tapi tu lah ni mula cui TBC mula tinggalkan belog adeh...

    selamat jejak rakan blogger ;)

    ReplyDelete
  5. hujung minggu lepas aiza tak sempat nak berblog.. biasa la komitmen bersama family.. AJL pun tak sempat nak tengok.. hehe..

    ReplyDelete
  6. tak sabar nantikan entri azlan mengenai AJL tu.. churp2 je yang keluar..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum azlan. heee sheila tak tengok tv, malas nak bayar astro sebab nak habiskan Running Man. sheila tengok daripada episod 1-60.. kawan downloadkan sampai episod 150. hahaha lama lagilah nak tengok tv nampaknya. hiewhiew >__________<

    ReplyDelete
  8. janggan lupa singgah blog fae hehehe

    ReplyDelete
  9. Wknd sudah berakhir...hari ni dah keja..huhu

    ReplyDelete
  10. Tak tengok pun AJL kelmarin.. ;D

    ReplyDelete
  11. lately niesa pun semakin sibuk...sempat bw yg ada dekat bloglist je..huhu..AJL pun xtgk smpai habis hari tu..

    ReplyDelete