Wednesday, January 29, 2014

#1348 - Hadiah Dari Scripters

Hye Readers,


Ini merupakan cenderahati pertama yang aku terima untuk tahun 2014 ini. Cenderahati ini datang dari Scripters sebagai tanda penghargaan kerana aku berada di dalam kelompok top commentator bulan lepas. Sebenarnya hadiah ini sudah sampai last week tapi disebabkan minggu lepas and this week aku busy dengan kursus jadi aku tak sempat nak update.

Jadi buat mereka yang belum kenal meh sini aku kenalkan sikit dengan scripters nie. Ia merupakan salah satu blog yang aku selalu baca. Normally kalau tak dapat baca depan PC aku akan baca melalui phone jer sebab kekerapan Scripters ni update blog dia boleh tahan gak la.

Mengenai genre blog pula, Scripters nie tak banyak beza dengan blog aku, mostly Scripters blog about everything, Mungkin ada sesetengah korang kenal dia dengan nama lain tapi kenapa aku guna nama Scripters dalam entry ini ialah kerana dia baru sahaja lepas rebranding blog dia menggunakan nama Scripters.

Terima kasih sekali lagi kepada Scripters atas pemberian cenderahati ini dan all the best dalam dunia blogging. Kepada yang nak melawat blog Scripters korang boleh klik link yang aku provide kat atas tadi. 

Regards,
-Strider-


15 comments :

  1. bestnya Lan dapat hadiah...bilo nak bagi SA hadiah lak ni?

    ReplyDelete
  2. tahniah.. selayaknya awk dpt.. awk mmg pengomen tegar pun. :)

    ReplyDelete
  3. untung la dapat hadiah free..bak la 1..sharing is caring!haha.. :P

    ReplyDelete
  4. Wahh.. dapat hadiah... ermmm bertuah la badann...! ;D

    Tahniah Lan... :)

    ReplyDelete
  5. hehe ada typo awk in the first paragraph, the last line hehe

    jalan2 petang kat sini

    ReplyDelete
  6. tahniah.. semua brg pdrm ke? wahhh

    ReplyDelete
  7. Wah tahniah2...dpt cenderahati gitu..:)

    ReplyDelete