Wednesday, December 28, 2011

Lunch at Paya Serai

Hye reader,

Hari ini aku x sempat update apa-apa lagi blog aku nie..

Actually hari ini aku quite busy..Pagi dengan kerja and now im having lunch at Paya Serai PJ Hilton...

Aku tgh attend event office nie so tak leh laa nk ambik gambar banyak2...

To make it short aku nak kata makanan dia sedap..aku pulak memang suka makanan yang ade kat sini..

Aku bukan boleh makan sushi-sushi atau seafood nie..so ade sesetengah hotel mcm Nikko atau Hilton KL memang aku tak bape suka nak makan..

So aku nak sambung makan and nanti bile aku sampai office aku BW...

Sent from Samsung Mobile for Strider

7 comments :

  1. nasib azlan tak snap gmbar mknn..buat terliur je! hehe..

    ReplyDelete
  2. @Alieza Dayasari
    yup..sent email dari phone sbb blogger xde apps yang sesuai..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. @zati embong
    TQ jat..mmg kenyang pun..2.50 baru balik office..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. @Ujie
    ingat nak snap tapi macam segan laa plak..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. best dapat makan dekat sana, makanan melayu yang best

    ReplyDelete