Thursday, December 29, 2011

Teater Semerah Padi

Hye Readers,

Semalam aku pergi tengok cerita Semerah Padi seles mendapat invitation dari member aku...Bertempat di Istana Budaya teater tu menampilkan artis seperti Jue Aziz, Khir Rahman, Fauzi Nawawi, Anjar Akir dan aku pun dah tak ingat..
Bersama Pen. Pengarah 1

Kalau nak suh aku komen lebih-lebih pasal teater tu aku pun tak reti sangat..plus jalan cerita Semerah Padi yang original pun aku tak ingat..tapi member aku cakap jalan cerita dia lain skit dari yang original...nak tau korang tengok laa sendiri kat part mana yang lain..

Basically aku terhibur dengan teater tu..ade gak part yang kelakar..Dorang berlakon malam tu pun real gak sampaikan ade satu part tu aku Jue Aziz kena tendang bukan main-main punya..hehehe..nampak real giler..hehehe

Yang kelakar tanpa dirancang pun ade gak bila ade satu part time hero tengah lawan tetiba rambut palsu dia terjatuh..hehehe..potong stim skit laa sebab part tu tengah best..hero yang rambut panjang tetiba jadi pendek..hehe

So kepada sesapa yang berminat nak tengok korang leh drop by ke Istana Budaya untuk menonton..Kalau tak silap aku show dorang sampai 31 Disember 2011..hehehe..Okay laa..itu je aku nak citer dulu pasal teater nie...hehehe

p/s: teater terbaik aku penah tengok still Cuci The Musical..

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. a'ah la..kelakar tang rambut palsu tu. ^__^

    citer yg asal saya pun tak ingat. cuma ingat time p.ramlee laung azan..syahdu bunyinya.

    ReplyDelete
  2. teater yg kecoh2 pasal jue bikin
    prob tu ye..

    camne dia berlakon ok tak?

    ReplyDelete
  3. can't wait to watch semerah padi this 31st..yahooo..haha

    ReplyDelete
  4. free tak??kalau free nak join ni.hehe

    ReplyDelete
  5. x pernah tonton teater. Nak masukkan dalam wish list 2012 laaaa hehehe

    ReplyDelete
  6. akak tak pernah pi tonton teater..:p
    apa rasanya entah,..

    ReplyDelete
  7. muke awak sperti muke cikgu saye..hehehe

    ReplyDelete