Friday, December 16, 2011

Aku Gantikan Shoutmix Aku

Hye Readers,



Kalau korang perasan blog aku dah takde shoutmix sebab dengar kata nanti shoutmix pun akan start charge untuk penggunanya...Aku memang takde niat nak membayar pun untuk guna shoutmix tu..hehehe.. :)

Aku takde laa ganti sgt pun cuma kalau korang klik dia akan open new tab ke Strider nyer page dekat facebook..kalau nak tinggal jejak atau nak tinggalkan link entry blog terbaru korang leh laa buat kat sana..aku pun senang nak access sebab facebook aku still leh access guna mobile phone..

Kalau yang ade twitter plak aku ade sediakan Twitter counter kat situ incase kalau korang nak tinggalkan jejak..tapi mak sure dalam profile twitter korang ade brol url..kalau tak cammana aku tau korang dari mana..hehe..tapi ade sesetengah tu aku bleh cam..hehehe

Dan kalau dua-dua takde korang gunalah cara yang senang iaitu drop jer comment kat entry aku..tapi jangan lupa make sure untuk enable profile supaya aku bleh tau nama blog korang...Insyallah aku akan jenguk blog korang..so far aku rasa setiap orang yang komen aku akan baca jejak mereka..hehehe..

So till my next entry!!!

Regards,
-Strider-

14 comments :

  1. oh ye ke lan?kita suka yg free2 je,kalau kn byar, xde pun xpe.hihi

    ReplyDelete
  2. ye aku pon anytime akan remove SB tu, cbox dh standby heheee

    ReplyDelete
  3. wah..bijak3!

    saya plak tgh berkira2 nak psg cbox atau takde langsung..kena tinggal jejak kat komen je.

    ReplyDelete
  4. makin advance sahabat sy sorang ni..hehe

    #ada twitter tapi jarang guna pun.heheee

    ReplyDelete
  5. cbox kan ada.....free jer heheheh

    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/kelassss-kau-maria-nak-jadi-filem-star.html

    ReplyDelete
  6. hey strider!!! lama sy x p cni kan..hehehe. sy pnh buang shoutmix sy sbb bnyk spammers, tp rmai pla yg request suruh letak shoutbox...huuhuu...

    ReplyDelete
  7. @AZAT JAMIL
    hehehe..tukar je skunk..hehehe..biar dorang tau..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. @Ujie
    sy mmg suka tinngalkan kat komen pun..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. @Woofer Storm
    xde laa advance sgt..hehehe..aku pun twitter kadang2 jer..heheh

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. @c'axoera
    owh..yer ker??nanti sy tgk dl rupa chatbox tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. @Aemy Shamy
    hehehe..yer ker??anyway thanks 4 dropping by..hehehe..pasang je laa shoutbox tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  12. @ciK LyndaWawa
    xpe..asalkan ade komen box.hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete