Monday, December 12, 2011

Pisang Boleh Membunuhnya

Hye Readers,


Morning everyone..Selamat bercuti kepada mereka yang kerja kat selangor..yang duduk kat Selangor tapi kerja kat KL tak kira ek...hehehe..Hari ini aku nak cerita pasal seorang perempuan yang yang dah 5 tahun tak ke supermarket sebab takut pisang membunuhnya...

Seorang ibu Georgina Dixon-Lane yang berusia 22 tahun jarang keluar dari rumah sebab takut terserempak dengan buah-buahan yang boleh membunuhnya..dia juga berkata dia banyak melakukan on9 shopping kerana tidak mahu ke pasaraya...katanya section buah-buahan biasanya terletak di bahagian pintu masuk pasaraya..
Georgina yang juga sedang mengandung dan mempunyai seorang anak lelaki berusia lapan bulan, Bobby, menderita dari penyakit yang dikenali sebagai anafilaksis idiopathic.aku pun tak pernah dengar nama penyakit tu..ade ker penyakit camtu???

Ia juga menjadikan beliau alah(allergic) kepada kebanyakan buah-buahan dan sayur-sayuran, paprika, kacang, roti dan sosej. Dia mesti kekal berhubung dengan juruperunding(immunologist) beliau tentang butir-butir pelan pemakanan dan perubatan.

Antara yang menarik lagi..tiada sebarang jenis pisang yang dibenarkan berada di sekitar tempat perkhawinannya seminggu sebelum acara tu berlangsung...tapi dia takde plak citer kenapa specific buah pisang dan bukanya buah apple atau durian...hehehe...

Itu je laa dulu setakat nie..aku nak sambung gi buat keje jap...tak lupa selamat bercuti kepada adik-adik yang masih bersekolah...hehehe :)

Sumber: thesun.co.uk

--
Regards,
-Strider-

When you got it right, no one remembers,
when you got it  wrong, no one forgets

via Google Chorme for Mr Strider

3 comments :

  1. buah pun takut??
    aih..masalah jiwa betul la..:)

    ReplyDelete
  2. uik,kesiannye hidup mcm die..limited.xbley nak kuar jln2,nak kuar shopping.huuuuuu

    ReplyDelete
  3. aiyaaa, ini macam punya olang pun ada meh, hahaaaaaa

    ReplyDelete