Thursday, December 8, 2011

Remi Gillard: Video Yang Menggelikan Hati

Hye Readers,

Korang pernah dengar pasal Remi Gaillard tak???kepada yang tak tau dia nie seorang warganegara Perancis yang suka buat lawak ikut suka hati mak bapak dia..aku pun tak tau mana dia dapat idea nak buat benda camtu..ade sesetengah tu nampak bodoh tapi kelakar laa jugak..

Aku da lama da sebenarnya layan Remi Gaillard nie...kekadang kalau aku boring-boring aku usha video dia..memang dapat menghilangkan bosan aku...Kat bawah nie antara video favorite aku..Aku rasa kalau korang tengok mesti semua bleh faham dengan lawak dia nie..


Sape pernah main game Super Mario???mesti korang tau ape yang dia try buat dalam video nie..hehehe..Kepada sesiapa yang rasa nak ketawa bleh laa tgk video nie..hehehe..dan untuk video lain korang search je nama dia..comfirm berlambak..hehehe

Regards,
-Strider-

1 comment :