Tuesday, December 13, 2011

Lepas Kajang Kuala Lumpur Dilanda Banjir

Hye Readers,



Kuala Lumpur banjir gak tadi...walaupun aku rasa takde laa teruk sangat..hehehe...aku pun tak tau yang hujan sangat lebat sebab aku duk dalam opis jer tadi..tapi yang aku tau tadi dalam pukul 4.30 petang dah rupa macam pukul 7.30mlm..

Aku sedar yang KL dah banjir bila aku tengok dambar dalam Oh Media Facebook..hehehe...Tapi nasib baik area Kampung Baru tak banjir teruk...On the way balik tadi aku tengok ade gak umah yang dimasuki air tapi takde laa teruk sangat..hehe

Hari tu baru Kajang baru lepas banjir..Sekarang area-area KL plak..tapi ape yang aku dengar area yang terjejas tu sebab drainage(perparitan) system yang teruk...hmm...

Tapi yang penting malam nie sejuk giler..hehe..kalau nak tido awal memang sedap laa...hehehe...

pic cdt to : Oh Media

--
Regards,
-Strider-

When you got it right, no one remembers, 
when you got it  wrong, no one forgets


Send via Gmail for Mr Strider

7 comments :

  1. kalo tengok gambar tu mmg teruk.
    nampaknya smart tunnel tak mampu membantu.

    ReplyDelete
  2. @Ujie
    hehehe..mungkin laa..sebenarnya cara terbaik untuk mengelakan banjir adalah dengan retention pond..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. after dis, design drainage bnyak bnda yg kena cnsider.

    bndr kuantan pun 2x naik air.kecoh semua.

    ReplyDelete
  4. nasib baik puchong tak banjir bro..hehee

    *dugaan tuhan,sabarkan diri..

    ReplyDelete
  5. KL pula.... ermmm.. cukup membimbangkan sih.......
    aiyoooo...

    ReplyDelete
  6. Hishh..jelez aq..tmpt aq dh bbulan hujan tp x bnjir2...

    ReplyDelete