Friday, December 2, 2011

Lukis Tatu Najis Belakang Badan Awek Sendiri

Hye Readers,


Ape perasan kalau kena trick dengan bf sendiri..itu laa yang terjadi kepada seorang gadis yang mendapati mendapati belakang badannya di tatoo dengan imej najis.Akibat dari kejadian itu gadis tu nam saman bf dia sendiri..

Rossie Brovent menuntut £60,000 (RM195,000) sebagai ganti rugi dari Ryan Fitzjerald.

Pada mulanya Rossie yang berasal dari Dayton, Ohio, Amerika Syarikat, nak sebuah tatu dari file, trilogy Narnia untuk diabadikan di belakang tubuhnya.

Namun sebaik sahaja siap dia mendapati, satu imej longgokan najis dengan hurungan lalat telah pun terlukis di belakang badannya.hehehe

Sampai sekarang aku tak leh bayangkan ape terjadi bile 1st time dia tengok tatu tu..dalam news yang aku baca pun pun tak diberitahu tapi aku yakin gadis nie ure piss off giler..ngan bf dia..

Closed Up Gambar Najis
Ryan(bf dia) yang juga seorang artis tatoo buat macam tu sebab nak balas dendam dengan Rossie yang dah  menipunya kerana menjalinkan hubungan dengan rakan baiknya...kira ini kes macam lagu zee avi kantoi tu laa..hehehe

Rossie pada mulanya cuba untuk mendakwa bekas teman lelakinya itu  tetapi sebab lelaki nie bijak dan dah plan awal2 so agak susah laa nak dakwa..

Ini kerana dia telah menandatangani borang persetujuan yang menyatakan bahawa reka bentuk tatoo adalah mengikut budi bicara artis.so memang dia tak boleh nak buat apa-apa laa...hehehe

Dia telah menipu saya dengan memberikan minuman sebotol wain murah dan beberapa tegukan tequila sebelum saya menandatangani perjanjian itu dan mendapat tatoo ini.

"Sebenarnya saya telah pengsan dan tidak sedarkan diri sepanjang masa ketika tatoo itu dibuat, dan apabila saya sedar imej mengerikan ini sudah berada di belakang saya."

Itu adalah antara petikan Rossie yang aku dapat..So berhati-hati ketika kita nak sign apa2 dokumen sebab kalau jadi kes macam nie susah gak..hehehe..anyway aku tengok tatto dia nie dari jauh nampak menarik..hehehe

Regards,
-Strider-

5 comments :