Sunday, December 4, 2011

Hujan Lebat Dan Angin Kencang

Hye Readers,

Sekarang ni aku tengah duduk kat balkoni sambil menikmati goreng pisang yg mak aku masak dan minum teh o panas.hehe

Sebenarnya aku ingat nk update blog tp tapi niat aku terpaksa diabaikan sebab keadaan cuaca yang tak mengizinkan..

Kat area umh aku macam nk ribut jap tadi..cuak aku kejap..bayangkan laa angin dia punya kuat sampaikan motor yang parking depan rumah aku pun boleh tumbang..

Dengar kata kat tempat lain pun lbh lurang macam ini gak cuma ade member aku bgtau yang carefour kat kepong banjir skit sebab ujan lebat..

Tempat korang plak macam mana??harap2 laa takde kejadian buruk berlaku..well, till my next entry

p/s: baru igt nk layan marathon how i met your mother..hehe

--
Regards,
-Strider-

When you got it right, no one remembers,
when you got it  wrong, no one forgets

7 comments :

  1. kat Ampang hujan tengah nak lebat, angin kuat petir dan kilat....
    seram, duduk sorang2
    hubby nak balik keja tp, train ke Ampang problems :(

    ReplyDelete
  2. @bobiedanbad
    tren aliran ampang mmg stuck kejap kak sebab ade pokok tumbang..tapi sekarang da resume macam biasa kot..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. wow...... bukan main lagi menikmati yer...
    good idea ...
    makan goreng pisang di balkoni..
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. @ciK LyndaWawa
    insyallah rak banjir..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. @Alieza Dayasari
    hehehe..jarang buat benda2 camni..hehe..nak join meh laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. hujan lebat kat puchong tdi..skg dah ok..

    ReplyDelete