Monday, April 4, 2011

Contohi la Shaheizy Sam

Tahniah kepada  Shaheizy Sam sebab menang Anugerah Bintang Paling Popular untuk ABPBH 2010..Aku xsempat nak tengok dari awal sampai habis..walaupun aku dapat tengok skit aku nak puji si Sam nie sebab dia antara(ade yg lain ke)pemenang yang naik ke pentas dengan beradap???


Korang mesti tertanyakan??ape yang adabnya??ape yang dia da buat sampai aku nak puji??Jika sesiapa perasan sewaktu dia menang Anugerah Pelakon Filem Popular dia telah menanggalkan cermin mata hitam(sunglasses)sewaktu naik keatas pentas..


Untuk makluman semua, pemakaian sunglasses sewaktu berinteraksi dengan orang lain adalah kurang sopan melainkan jika keadaan memaksa seperti waktu panas terik..ini kerana jika kita hendak bercakap kita mesti nak tengok eye contact orang yang kita tengah cakap..betul x?? 


Namun pemakaian di atas pentas itu dikira lain sebab itu mungkin sebahagian dari showman ship..tapi itu adalah pandangan peribadi aku jer..aku xjumpa lagi mana2 buku tertulis mengatakan kita perlu membuka sunglasses ketika bercakap..betul x??


So akhir sekali aku just nak cakap ini adalah pandangan peribadi aku..bukan nak memandai tambah fakta..aku bercakap mengikut pendapat aku sendiri..nama pn blog, tempat meluahkan perasaan..haha..till next entry




Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. trsangat lh minat dgn sam ni... lakonan die mantop n brsahaja.... congrats tok kmnangan die...

    ReplyDelete
  2. Burn:thank you..

    apple: sama laa kita..hahaha..

    ReplyDelete
  3. he deserved it! So cute when he said thanks to Dato' CT

    ReplyDelete
  4. hehe..yaa laa coz u are one of the CT fans..hehe..anyway thank you for your comment sis.. :)

    Best Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete