Friday, April 1, 2011

Koleksi Peribadi Kereta TMJ

Tengku Mahkota Johor (TMJ) cukup terkenal dikalangan kerabat2 negeri yang lain..walaupun di Kuala Lumpur singkatan nama TMJ cukup terkenal..Salah satu yang membuatkan TMJ nie terkenal adalah dengan koleksi kereta peribadi yang unik dan bermutu tinggi..Aku sendiri pernah melihat salah satu daripada kereta TMJ sendiri di Kuala Lumpur..Jom kita tengok skit koleksi keretanya.. :)


















Stylo bukan??hehehe..itu laa sebahagian daripada gambar-gambar koleksi kereta peribadi Tengku Mahkota Johor yang dapat aku sharekan..Akhir kata itu sahaja benda yang dapat aku cerita buat kali ini..moga rakyat Johor hidup aman sentiasa di bawah kepimpinan Sultan Johor...

DAULAT TUANKU!!!

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. kamu orang johor ke??
    dulu akak dok jb..

    ReplyDelete
  2. KD : xde laa kak..saya orang KL..xpenah duk jojor pun..hehehe

    ReplyDelete
  3. WS : hehehe..nnt kalo ko dpt satu bwk aku jenjalan ek..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete