Wednesday, April 6, 2011

Pick Up Line

Pick up line atau bahasa melayu dia ntah aku pun xtau adalah penting dalam memulakan perhubungan..Menggunakannya dengan cara yang betul adalah lebih baik daripada menggunakan pick up line yang konon dikatakan terbaik.
.
Minggu lepas ade satu kejadian yang mencuit hati(bagi aku) terjadi..ia berlaku sewaktu aku balik dari kerja..ade laa sekumpulan budak muda nie nak mengorat awek yang duduk sebelah aku..time tu aku dekat stesen LRT Bangsar..for your info LRT adelah sistem pengangkutan tren..
Ini la LRT atau Transit Aliran Ringan

Setelah dicabar oleh rakan(aku rasa)seorang budak telah cuba memikat gadis ini yang boleh dikatakan manis..dia dengan macho berjalan kearah pompuan sambil berkata: 

Lelaki: Hi ape khabar???

Perempuan: (membisu sambil memandang dengan muka pelik..)

Lelaki : Tengah tunggu tren ke??

Perempuan : tak laa..tengah tunggu bas da dekat 2 jam tak sampai2 lagi..

Lelaki: menundukan diri lalu berlalu pergi (malu kot)

Hiiiyaa adik..apasal pakai pickup line macam tu..dari mana ko blajar pun aku xtau..hehehe..mungkin sebab dia jenis yang kurang selesa ngan pompuan..Kalau terjadi kat aku mmg aku layankan jer minah tu balik..buat2 laa klakar skit..tapi mungkin disebabkan malu dia berlalu pergi..hehehe

Aku xde laa power bab nak mengayat tu..tapi ape yang aku dapat dari kes ni ialah kalo kita da start sesuatu teruskan jer..sampai laa comfirm x berjaya..hehehe..

Regards,
-Strider-

2 comments :

  1. betullah.. baik teruskan aje.. mana tahu respond selepasnya menjadi pula kan..

    ReplyDelete
  2. betul kak..hehe...usaha tangga kejayaan..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete