Monday, April 4, 2011

Kerana Kerja

Profesor Bakri adalah seorang profesor yang terkenal dengan kepintarannya... Dia terlalu tekun dengan ujikaji yang dilakukannya sehinggakan terlupa untuk makan minum, malah sudah dua hari tidak pulang ke rumah... lalu isterinya menelifon..

"Abang.. ingat ya, malam ini abang mesti pulang ke rumah untuk makan malam. Jaga kesihatan", pesan isterinya.

"Ya, baik.. abang janji.. agaknya dimana kita hendak makan malam nanti?" tanya professor itu.

"Di rumah saja lah bang..".

"Baik lah.. tapi dimana tu? Saya catat alamatnya dulu...".
p/s :Kerja itu penting..Keluarga juga penting..

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. tu dia..dasyat..
    sampai nak makan malam kat umah sendiri pun kena catit jugak..
    hahah

    ReplyDelete
  2. lupa ingatan tahap kritikal dah hehehe

    ReplyDelete
  3. KD: memang dasyat..sib baik sy x smpai tahap tu..hehe..

    Bobie: hehe..disebabkan kuat kerja dia ilang ingatan..isk..isk..

    ReplyDelete
  4. 1st baca aku tak paham. haha. ape la slow gile aku ni. pastu baru aku leh tangkap.

    ngokngek jalan pulang ke rumah pn da tak ingat!

    ReplyDelete
  5. wath: nnt jangan jd popesor..nnt x makan anak nagan laki ko..hahaha

    Burn: tu pasal aku xnk jadi popesor..hahha

    p/s : sebenarnya xlayak..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. wath: nnt jangan jd popesor..nnt x makan anak nagan laki ko..hahaha

    Burn: tu pasal aku xnk jadi popesor..hahha

    p/s : sebenarnya xlayak..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete