Friday, April 8, 2011

Aku dimajal oleh PC & Speaker sendiri..

Damm..Aku nak citer skit situation aku pagi td..Aku sebenarnya masuk kerja tepat pukul 9.00am..tapi disebabkan semalam ade urusan sampai lewat malam maka hari ini aku terlambat pergi kerja..

Sampai di tempat kerja aku pun terus melakukan tugas..pergi kesana sini buat2 sibuk konon2 banyak kerja..hehe..smpai org pun xperasan yang aku baru datang..

Setelah membuat beberapa call dan membelek beberapa dokumen sampai la waktu untuk aku on PC aku..kebetulan waktu aku on PC bos aku otw keluar dari biliknya menuju ke arah aku..tetiba.....
V
V
V
V

Jeng..jeng..jeng...bunyi window loading memecah kesunyian opis..aduh!!!kantoi aku datang kerja lambat..xguna punya PC..bukan main kuat lg bunyi ko dengan bantuan speaker..ko ngan speaker sama jer..nak bagi aku kantoi..nasib baik bos memandang aku dengan senyuman..hikhik..malu plak aku..

For you info malam sebelum tu aku buat OT kat opis..so kalo balik kerja lambat memang aku pasang radio kuat2 supaya Polis Bantuan tak kunci pintu opis..hehehe..

Itu je laa untuk pagi nie..dah aku nak sambung buat keje lagi..hehehe..till then,

Regards,
-Strider-
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment