Tuesday, April 12, 2011

Tong Hua - Fairy Tale

Tadi time bukak PC aku trus pasang la lagu..da memang jadi habit aku pun pasang latu time guna PC..Tapi aku x pasang lagu time tengok video jer..hahaha..

So sebab aku xde idea lagu ape nak dengar aku select all jer file yang ade kat dalam PC aku tu..tetiba kuar lagu Tong Hua..lama gak aku x dengar lagu nie..lagu dia memang best..tapi lagu cina laa..kalau x caya cuba korang dengar..memang romantik giler..lagu ni pasal Fairy Tale dalam percintaan..macam jiwang laa plak..tp nevermind laa..sekali sekala lajan jiwang pun best gak..pada yang nak dengar tgk VC nie..hehehe

Kalau ikut VC dia nie nampak macam petikan dari movie jer..tapi aku tatau plak movie ape..ade sape2 tau x??hahahaha




Bile laa aku nak dapat main Piano macam dia nie..mesti best kan..hahaha

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. maisara suka duduk depan tv pastu tekan2 butang tv tu konon2 main piano..
    geram betul..
    mujur tak beli tv pasma..
    kalau tak jahanam tv..

    ReplyDelete
  2. hehe..tu tanda maisara nak akak belikan piano 1..hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. kdg2 benda tak best,kalau dgr selalu jadi best je..kalau bnda best jarg dgr,bila dgr mesti dpt histeria ni..heheee

    ReplyDelete
  4. hehe..btul tu..sains menyatakan purata untuk kita suka sesuatu lagu lepas kita dengar lebih kurang 16 kali..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete