Wednesday, April 13, 2011

Aku Dilarang BW Lepas Nie...

Ini last entry aku untuk malam nie(esok ade lg) sebab aku da nak tido..pg nanti aku nak bangun plak tengok bola..hehehehe..Aku dilarang BW??ape citer nih..sebenarnya xde laa dilarang sangat cuma time aku da limited pasni sebab policy company

For your info sebelum nie memang aku boleh bukak blog dari opis..tapi disebabkan policy baru company tentang website aku da xbole nak BW da...Facebook pun da xbole bukak kat opis..tapi after opis hour boleh laa aku nk BW sebab dia da x block..hehehe..

Anyway pas aku citer kat member aku trus dia anta email nie..aku tatau laa kebetulan ke atau dia memang simpan email nie and anta bile masa sesuai..hehehe..email dia macam nie:-



Dah xde keje tu..haa...antr jela surat ni…format last tu pling best

Short but not formal.... 

Untitled Attachment

A bit formal.....
 
Untitled Attachment

Formal one(Special for You!!)...... 

Untitled Attachment


Yang nie special features..hahha.. 
Untitled Attachment

 Siot betul..terkena den lg..hahahaha..tp xde laa smpai nak resign sebab aku suka ngan keje aku..budak2 opis pun suma best2..hahahaha..entry nie memang saje aku buat last2..till my next entry..hahaha

Regards,
-Strider-

2 comments :

  1. ingtkan gepren tak bagi berblog dah..
    hahahah..
    suspen je..
    tampo kang!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..saje buat suspen kak..sy mana ade GF lg..hahaha..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete