Thursday, April 28, 2011

Birthday!!!

Pada yang pernah baca hari tu 19.4.2011 adalah Harijadi aku yang ke 27th …Mula2 rasa cam xnk bgtau umur tapi peduli ape kan??tua ke muda ke sama jer..hahaha..

So entry kali nie still pasal my birthday haritu..mula2 ingat nak buat terus tapi sebab xde masa aku postponed dulu..lagi pun esk aku amik cuti so malam nie boleh laa aku blogging puas2 serta BW ke merata-rata tempat..hehehe..

So arini aku nak citer skit bout hadiah yang aku dapat dari kakak aku..sebenar menda nie da lama aku mintak kat dia tapi mayb sebab aku adik yang baik dia bagi dua-dua kat aku..hehehe


Zara Leather Jacket

Nasib Baik Saiz Ngam2
Yang nie 1st thing aku mintak kat kakak aku..klu x silap aku dulu hujung tahun last year kot aku ade mintak kat dia..its start dengan gurauan bile aku dengar dia nak kena gi HK for 2 month atas urusan kerja..but end up bile dia kat sana dia belikan jugak..hehehe


Heart & Dagger by Ed Hardy

Bau Yang Amat Menarik
Yang nie pulak kakak aku yang meracun diriku..hehehe..Pada mula dia just tunjuk kat aku (guna skype) yang dia da beli fav perfume dia..then bila aku jenjalan kat KLCC and mengada pegi try bau perfume dia rasa menarik plak..Time tu laa aku pujuk dia beli jugak untuk aku satu..dengan alasan kat sini terlampau mahal..hehehe..
2nd aku nak thanks kat budak2 opis aku sebab bwk aku chill tgk live band kat concord weekend birthday aku..sebab malam tu bday aku seperti biasa laa memang aku yang jadi mangsanya..asyik kene jer..so sebab aku malas nak tulis panjang2 korang tengok jer laa video nie..


Blow The Candle by Fav Band Aku


Aku dipaksa menari di khalayak ramai

So itu je laa benda yang aku nak citer pasal bday aku..bukan cara celebrate yang buat aku happy but spending some quality time with fren is more important..hehe..till my next entry..

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. wah..
    mintak je ye..
    akak kamu tu umur berapa.
    tanye dia ada ruang tak untuk akak jadi adik dia..
    hehhehe

    ReplyDelete
  2. waaa...bestnya dpt hadiah..
    celebrating ur b'day lagi..
    hebat..hehe~
    btw, Happy Belated B'day..
    May Allah bless U always..;D

    ReplyDelete
  3. Kak Diana : bukan mintak jer kak..nak kena bodek2 skit..hahaha..btw kakak saya baru awal 30an..hehe..nnt saya tanya dia..hahaha :)

    Echa: hehe..Thank you.. :)

    ReplyDelete
  4. owh ur bday bulan ni ke.. hehe happy belated bday! da bole kawen da tu. ;P

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir :)
    dah berumur dah hehe
    wah, manja nyer die minta dgn kakak die

    ReplyDelete
  6. yasmin: thank you..kawin belum bole lg..hehe..kena start carik calon dulu..hahahah

    Manja: thank you..hehehe..lelaki pun boleh manja gak kan??hehehe

    Regrads,
    -Strider-

    ReplyDelete