Sunday, April 17, 2011

Bidang Kerja Berlainan

Fahmi adalah seorang pemilik sebuah bengkel kereta sedang sibuk memperbaiki sebuah kereta yang rosak... tiba2 didatangi oleh seorang doktor bedah terkenal yang juga ingin memperbaiki keretanya yang mengalami sekidit kerosakan..

"Assalamualaikum doktor..." tegur Fahmi... "Saya sangat mengenali doktor kerana wajah doktor sering keluar majalah, suratkhabar dan TV..

Setelah doktor menerangkan masalah keretanya... Fahmi cuba bertanya...

"Cuba Doktor lihat, pekerjaan kita hampir sama. Mengambil sesuatu yang rosak, menggantinya dengan yang baru dan "sembuhlah" ia." "Yang saya hairan, kenapa saya tidak boleh sekaya Doktor?" tanya Fahmi.

Doktor itu menatap wajah Fahmi dan bertanya balik.. "Pernahkan awak mengerjakannya dalam keadaan mesinnya masih hidup?"

Regards,
-Strider

6 comments :

  1. pndai doctor tu psiko fahmi.heheeee nice2

    bro,keja katne ea??ermmm sekadar bertanya..heheeee

    ReplyDelete
  2. Woofer: aku keje kat area Bangsar KL..hehehe..tapi bukan doktor..hahaha

    Naz: tu laa pasal..kalo dia jumpa aku elakan aku pun pening..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. Woofer: aku keje kat area Bangsar KL..hehehe..tapi bukan doktor..hahaha

    Naz: tu laa pasal..kalo dia jumpa aku elakan aku pun pening..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. fahmi ni mesti dulu bercita2 nak jadi dokter..
    hahaha..

    ReplyDelete
  5. haha..mungkin gak kak..ntah2 dia x lepas exam..hehehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete