Thursday, March 7, 2013

#1095 - Aku dan Downtown Kg Baru

Hye Readers,

Hopefully Dapat Buat Event Yang Kumpul Ramai Orang
Lately aku ade update beberapa events yang berlangsung di Downtown Kampung Baru...Sebenarnya aku  update bukan sebab hari-hari or tiap tiap minggu pergi Downtown..Tapi aku update kerana aku merupakan sebahagian dari crew yang bertugas untuk mangement Downtown itu.

Sebenarnya aku terlibat secara langsung dalam aktiviti yang dijalankan dekat situ...Seperti contoh beberapa akitivi akan berlangsung pada bulan Mac seperti Mega Autoshow yang akan mempamerkan lebih kurang 100 biji kereta pelbagai konsep.Selain itu juga ada pertandingan karaoke dan beberapa aktiviti lain.

Hari tu hasil perbincangan dengan pihak atasan management Downtown Kg Baru, mereka telah bersetuju untuk sponsor hadiah kepada bloggers diluar sana..Aku masih merangka kertas kerja tentang konsep dan hadiah yang bersesuaian dengan konsep contest untuk bloggers...So nanti join laa ek..hehe

Tapi aku sedikit cuak jugak sebab aku belum pernah anjurkan apa-apa contest lagi..mungkin lepas nie aku leh seek advise kepada mereka yang berpengalaman..hahaha..So, thats all for now, but if korang ade terpikir nak buat aktiviti kat sini silalah email aku kat azlan.strider7@gmail.com dan aku cuba usulkan pada pihak management..hehehe

p/s: Untuk Updates Event kat sana sila laa tanya dekat
Facebook : Downtown MAS Kg Baru
Twitter : @Downtownkgb

Regards,
-Strider-

2 comments :

  1. wahhhh... Syoknya ade plqn sumthing untuk blogger.....
    Tak sabar pulak nak tunggu...

    ReplyDelete
  2. Hmm..akak pun takde pglmn.

    Nampaknya busy la azlan kalau ada event gini.

    ReplyDelete