Monday, March 4, 2013

#1089 - Maaf Rakan Blogger

Hye Readers,

Sedang mengarang Entry baru..muahahahaha
Kita tinggalkan sekejap cerita kat sabah for now sebab dah banyak sangat cerita..Dari yang releven sampai yang tak releven nie pun ade..Sebenarnya aku nak mintak maaf kepada rakan blogger yang aku tak dapat nak balas kunjungan lately sebab busy dengan urusan lain.

Weekend yang lepas aku kena handle satu event yang berlangsung kat Downtown Kampung Baru, tapi itu nanti laa aku cerita. Aku ingat aku nak buat balik bloglist aku sebab dah macam tak relevan pun ade..Ade sesetengah aku kekalkan dan ade sesetengah yang aku akan remove.

For now aku pun takde idea macam mana nak buat bloglist tu..Maybe esok atau lusa aku akan edit balik so that mereka yang selalu berkunjung kat sini akan mendapat kunjung balas dari aku cuma antara cepat atau lambat jer...So, itu jer laa entry pendek aku...

Regards,
-Strider-

18 comments :

  1. bisnesman always busy maa.. take ur time.. everything will be fine... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ade businessman bro..keje ngan orang jer..hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. nak buat cammana??assistant to PM memang busy gak..hehe..PM??Papa Mifz???hahahaha

      Delete
  3. dah tak nak tahu apa yang berlaku kat sabah..huhu..sbb banyak sgt unsur politik..yg penting harap semuanya akan aman balik..btw hope event tu brjalan lancar.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa, hopefully cepat2 laa isu nie diselesaikan supaya kita boleh beralih kepada isu lain...hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  4. sy pun busy minggu ni..sbnye xberapa nk sihat..hehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. its sokey..jangan lupa banyakkan rest..hehehe

      Regards,
      -Stider-

      Delete
  5. Segulung penghargaan kpd awak kerana sudi membeli ayam dan kambing yang sy jual. hehehe. Sama la kita. Sy pun sibuk jugak. Tp sibuk bejalan. hehehehe ;)

    Selamat menghupdate blog .

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama..ceh, sibuk berjalan smpai tak ajak..hahaha

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  6. perlahan lahan . buat mana penting ;)

    ReplyDelete
  7. Ok, sila kekalkan Hanida Moss dalam bloglist eh. Dia masih relevant. hihihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. baiklah cik Hanida Moss..hehe :D

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  8. assalamualaikum ... dah post , entry la juga namanya ... bagi saya idea entry nih kita tak leh paksa , bila2 masa leh dtg . klu nasib baik mungkin lbh dr satu ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa..kenkadang bila ade idea masa takde..bila masa dah ade idea dah jadi isu lapuk..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  9. Siap buat event kat downtown ni.. Nanti dah free boleh berkunjung kat blog member semula.

    ReplyDelete