Monday, March 25, 2013

#1109 - Weekend Yang Sibuk

Hye Readers,

Downtown berlatar belakang KLCC
Aku time hujung minggu jer mesti busy..itu je laa alasan yang aku selalu pakai..hehehe..tapi nak buat cammana lately komitmen aku kat Downtown Kg baru lebih daripada duduk depan PC walaupun sebenarnya aku lebih kepada standby daripada membuat kerja...

Sebenarnya Downtown Kg Baru nie baru je bukak lebih kurang 2 bulan tapi crowd kat situ belum banyak macam dekat downtown/uptown yang fames kat KL  nie..Peniaga kat sini pun belum full lagi atas beberapa sebab contractual tapi maybe penuh dalam masa sebulan dua...hehehe

Downtown nie dibuka pada hari Jumaat - Ahad dari jam 7.30mlm smpai 2.30pg tapi sekarang nie banyak gak peniaga yang tutup awal..aku pun tatau kenapa dorang tutpup awal sedangkan setahu aku kalau orang keluar downtoen/uptown nie kul 11.00mlm ke atas br kuar kan??

Okay laa tu..entry aku kali ini memang pendek jer...entry buat syarat sebab aku nak BW blog lain..dah 2 hari tak singgah mana-mana nih...hehehe

p/s: kalau korang kuar gi uptown/downton on weekend pukul berapa korang keluar?

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. g downtown at least pukul 10pm baru sampai sana kot....tapi yang dekat kg baru nie tak pernah sampai lagi. nanti nak try la

    ReplyDelete
  2. lepas maghrib bru keluar uptown/downton

    ReplyDelete
  3. AJ keluar midnight....
    Barulah meriah..
    Kalau awal sangat pun bayak kedai belum bukak...

    ReplyDelete
  4. Hi, I tak perna g downtown tmpt yg u ckp lagi. pegi uptown kt dsara yg dulu ada la...ha ha ha...anyway, i tak suka dgn crowds so kalau boleh i akan elak pergi tempat2 mcm ni..haha

    ReplyDelete
  5. biasa 12 malam baru keluar.. dulu la.. heheh

    ReplyDelete
  6. hari minggu selalunya lepak kt dataran jelah..

    ReplyDelete
  7. kalau saya sllu pas magrib akan klr.klu dari tempt kerja nak amik anak jam 7 mlm pastu terus pi pasar mlm hee..

    ReplyDelete
  8. jalan22 cari apa bro ayam goreng ker beli brg dapur?

    ReplyDelete
  9. Aku kalau keluar mesti dalam pukul 10.00pm ke atas..
    Mungkin tempat baru lagi bro...lama-lama OK ler ler tu.
    Atau buat satu contract ...gerai hanya boleh ditutup selepas 1.00am...hehehehhe

    ReplyDelete