Monday, March 21, 2011

Xde pape citer pun..Saje mengatal walaupun xde time nk buat entry..

Jam da menunjukan pukul 1.30ptg..baru aku dapat duk depan PC and bukak internet..kalau ikut skunk ni consider lunch time lg tul x sebab opis aku lunch time abis kul 2.00ptg..Aku lambat masuk opis bukan sebab pegi mengular tau..tapi sebab aku pegi dengar presentation dari Group director company aku kat Subang pagi tadi..

Banyak benda aku nak tulis sebenarnya tapi macam xsempat jer..tp xpe..nanti balik rumah aku tulis entry lg..hujung minggu nie memang aku sibuk skit buat aktiviti yang berfaedah..hahaha..nanti da sampai rumah..time aku pun da banyak aku tulis laa ape yang aku nak tulis..

So nnt malam aku tulis laa ape2 entry ek..tapi aku tinggalkan entry ari nie ngan satu petikan citer yang aku dapat dari email office aku..

p/s : citer tu aku letak entry berasingan..hehe :)

-Strider-
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment