Monday, March 21, 2011

Terima Kasih Pada Anda (Yes!!!Anda Yang Tengah Baca Nie..)

Yess!!!Sampai gak aku kat umah walaupun skunk da kul 9.40 time aku start tulis entry nie..Hujung minggu baru nie aku xdapat nak duk depan PC sebab banyak aktiviti aku buat..Malam nie pun kepala otak aku bercampur2 tentang apakah tajuk entry aku arini..

Tapi 1st thing 1st..aku nak ucapkan berbanyak Terima Kasih kepada Kak Diana atau pun shortform dia aku suka panggil Kak D atau pasni aku nak tukar kepada KD kot..(lagi pendek..)hehehe..Sebab menyebab aku nak ucap terima kasih kat dia ialah kerana dia ade tulis entry " ubat untuk senyum-Dalam nafas cinta# Strider Buzz " untuk aku..hehehe..rasa best plak bile ade orang tulis pasal aku nie...hahaha..Walaupun aku xkenal dia secara in-person tapi dari ape yang aku nampak KD nie memang best..kalo bahasa aku slalu pakai "stylo"..hehehe..Blog dia pun stylo gak..kalo nak compare ngan aku mmg jauh laa sebab aku pun baru2 je aktif blog nie..dulu ade blog pun paling kuat ade 10 entry..pastu berkubur..tapi KD nie ade gak bagi pandangan yang bernas dan tip2 untuk aku aktif berblog..hehehe..pada yang xpenah tengok blog dia..sila2 kan laa..anda pasti menyukainya(KD nie pun xsombong)..hehehe

2nd aku nak ucapkan terima kasih gak kat Firdaus Kasim..selesa ngan panggilan " firz"mamat pun banyak gak tolong aku bg idea and tutorial untuk blog aku nie..entry dia pun kadang2 ade citer pasal tutorial..Selalunya entry dia berguna laa untuk orang2 macam aku nie(baru main blog..hehe)..Mamat ni muda lg beb sebab dari gmbar yang aku tengok da bleh agak..agak hensem skit dari aku dia nie still bujang lagi..(info dari tuan nyer badan..haha)..so kalo korang free jenguk2 laa blog si firz nie sebab macam KD dia nie pun xsombong gak..hehe..

Akhir skali aku nak ucapkan Terima kasih aku kepada korang yang da follow seperti  Eka , hakimpenyu.blogspot.com , Dania , Nor Suhaiza , Wath , Woofer Storm and xlupa kepada yang sudi datang singgah dan membaca dan memberi comment..Terima Kasih juga kepada orang2 yang xde blog tapi bleh dapat still leh dapat baca entry terbaru aku melalui facebook Striderbuzz aku..segala ape yang korang lakukan memang ade memberi aku skit inspirasi dan mood untuk terus berblog dan tulis entry baru(walaupun entry xbest)..hehehe..Dan kepada yang xde idea da mana nak Blogwalking(BW) bleh laa jengok2 blog2 yang aku highlat kat atas tu..suma best atas sebab2 tersendiri..kalo xbest xkan aku follow plak..betul x??hehehe..

So..itu je laa entry aku kali nie..banyak lagi nak cerita tapi aku postposed dulu laa sebab aku nak buat entry nie..aku memang nak kumpul ramai skit pastu senang ucap terima kasih sekali..hehehe..So korang yang ade rasa nak share general entry korang kat Striderbuzz aku pun silakan laa..sebab kadang2 ade gak kawan2 aku yang suka baca blog tp xde blog sendiri..just noramal viewers laa katakan..hehehe..Ok laa..aku pun nak BW jap nie..tadi kat opis xsempat sangat sebab banyak keje skit..tapi terima kasih lagi sekali pada suma..kalo ade  name yang tertinggal mintak maaf laa ek..lain kali aku buat lg entry lebih kurang camni..chow!!!

p/s : aku xtau bleh tag ke xnama2 dalam nie..yang aku tau bleh link jer tp terima kasih again pada semua!!!!

-Strider-

5 comments :

  1. berblog ni best..cuma mula2 nak cari tapak tu yang sakit sikit.
    setakat entry tak di komen,traffic 10 uv sehari semua tu akak dah rasa..bukan sekejap.tapi berbulan2.bila dah ada kawan baru rasa seronok tu melampau2..
    hahhaha

    KD???rasa macam artis pulak.krisdayanti..
    heheehhe

    ReplyDelete
  2. eh3...nama aku ada la..hahahaha....

    ReplyDelete
  3. KD : hehehe..ye smpai berbulan-bulan ke kak??kalu saya datu elakan da berkubur jer..hehe..lg pun sy dulu xde org nak tunjuk ajar..tu yang kejap da berkubur..hahaha..

    NS : hehe..terima kasih psl sudi follow n comment blog aku walaupun entry aku x stylo cam korng punya..hehehe

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kat aku sekali laa tu..hahaha..hadiah xde ke??..banyak gak orang malaysia tulis blog rupanya..haha..

    -Wan-

    ReplyDelete
  5. a`a..banyak beb..ko gi laa buat satu..asyik main FB jer..rugi je tenet ko byr tu klu x guna..hahaha..

    ReplyDelete