Tuesday, March 8, 2011

Watching Battle Of The Reds!!!!

Sepatutnya kalau ikut work program aku, entry ni aku nak upload monday morning tp disebabkan minggu nie aku agak bz so hari ni baru aku dapat publish entry nie.Last week Super Sunday memang buat aku tido lena..Kemenangan Liverpool memang buat aku happy satu hari..bile on9 FB ari isnin jer bnyak giler ucap congrat especially dari fan Arsenal & Chelsea..Tp entry kali ni bukan laa nak brag pasal Liverpool mahupun menyakitkan hati Peminat Man United tapi nak citer skit pengalaman aku tengok bola aritu..


Inilah rupa Giza dari Luar
Aku rasa  mungkin ramai yang da penah datang sini kot..kat mana 2??tempat yang aku nak citer nie adalah satu shopping mall nama Giza kat Sunway Damansara..Aku decide nak pergi sana pun last minit kalau x silap aku dalam pukul 8.30 mlm kot..ni idea dari member aku Arez..aku pun xtau mana dia tau port nie..tapi dia kata ESPN pun buat coverage so aku rasa memang tempat tu happening laa..Plan asal aku nak tengok kat Kg Baru..Kalo nak grand skit pun aku pegi Asia Cafe jer..So lepas da bincang ngan Dee(member aku lagi satu )ktorang pun ambil keputusan tengok kat Giza..Gamble jer laa ade tempat duduk ke x??Mimie(awek kwn aku) plak jenis ikut jer..pompuan laa katakan ape sangat yang dia nak pikir..janji tempat happening skit kira ok la tu..



Salute Dorang...Dari jauh Datang..Memang YNWA
Sampai sana ngam2 nak kick off..lepas 5 minit game start ktorang pun dapat laa tempat duduk kat satu kedai klu x silap aku nama dia Bola Bistro..walaupun xdpt tmpat duduk grand stand tp kira ok laa tmpat ktorang xde laa pack sangat tp happening..So ape yang jadi time game xpayah laa aku nk tulis kot sbb panjang sangat nnt entry aku..Ape yang penting after game tu penyokong Liverpool pesta giler b**i kat luar..nyanyi cheers Liverpool, naik atas stage n macam2 lagi laa..tp aku sempat ambik satu video jer..itu pun ikhsan member aku yang nama Arez tu sbb dia xle nak berpesta(korang msti tau kenapa)


Anyway balik dari Giza ktorang singgah Hartamas makan indomee sepinggan sebelum pulang sebab nak kerja hari isnin..tp pengalaman aku tengok kat situ best gak laa mungkin sebab tempat atau mungkin sebab menang yang mana satu aku tak tau..aku  rasa kalau setakat game Big Four korang tengok kat situ ok gak kot..aku tunggu gak game2 besar pasni..klu ade event kat sana mmg happening, terutama kalau kita menang...hahaha..anyway tu je laa aku nak citer..aku pun da nie..choww!!!

-Strider
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment