Wednesday, March 2, 2011

1000 Viewers!!!

Alhamdulillah..setelah hampir sebulan aku berblog sudah lebih 1000 org viewers aku..thanks pada semua yang sudi singgah tengok blog aku..aku pun actually tak tau nie 1000 org sebulan kira banyak ke skit..tp aku syukur jer laa dari xde langsung..aku berblog nie pun sebab aku pun da bosan asyik main FB jer..pasang internet kat umah pun aku rasa cam rugi kalo stakat nk on9 FB..at least klu aku berblog nie dapat gak aku share menda2 ngan semua org..kepada yang like pages " Striderbuzz " kat FB tu pun aku ucapkan terima kasih..senang kata terima kasih pada semua laa..hahahaha..klu ade idea2 yang nk bglog aku nie lagi sila2 beri pandangan anda..hehehe..last skali aku akan try berblog smpai aku bosan..hahahaha

-Strider-

2 comments :

  1. kalau nak lagi hot.. ko kena buat blog pasal masalah syarikat syarikat berkaitan kerajaan .. baru meletopss

    ReplyDelete
  2. hehehe..thanks 4 da comment ganz tp aku rasa aku xnk laa buat pasal isu2 yang bleh menimbulkan kontroversi nie..hahaha,,lgpun aku nie br nk berblog dan aku blog pun just 4 fun..hehehe :)

    ReplyDelete