Tuesday, March 8, 2011

Kisah Seorang Yahudi, Tentera Rusia, Gadis Cantik dan Nenek.

Aku nk share ngan korang satu email yang aku dapat nie..aku tak tahu laa samaada korang da ca ke blum..lawak dia pendek jer tapi pada yang paham ia mampu embuatkan kita tersenyum..ia mengisahkan bagaimana seorang bijaknya seorang Yahudi memanipulasi keadaan.Jom kita baca cerita dia..

Seorang Yahudi, seorang tentera Rusia, seorang nenek dan seorang gadis cantik dalam sebuah kereta dari Kiev menuju Moscow.
Pada saat kereta memasuki terowong yang gelap, tiba-tiba terdengar suara ciuman disusul oleh bunyi tamparan. Ketika kereta keluar dari terowong itu, keempat orang tersebut berpandang-pandangan sambil berpikir


Nenek : Pasti salah seorang dari kedua lelaki cuba mencium gadis itu, dan ditamparnya.

Tentera Rusia : Sial, Yahudi itu mencium gadis itu, aku yang ditampar.

Gadis : Salah seorang dari dua lelaki itu pasti cuba menciumku tapi tersalah mencium nenek itu dan ditamparnya.

Yahudi : Hari ini hari yang membahagiakan untukku, kucium tanganku sendiri, lalu kutampar prajurit Rusia itu dan tidak ada yang marah.

Perrghh..ini laa satu contoh manipulasi yang paling senang..Kebijakan yahudi memperdaya orang smpai boleh dijadikan bahan lawak..choww!!

-Strider-

2 comments :

  1. 3 kali akak ulang baca..
    baru akak paham..
    hahhah>

    ReplyDelete
  2. haha..saya mula2 dpt email tu dulu pun kena baca 2-3 kali baru dpt tangkap..mula2 mcam xnk post sbb takut org xpaham..hahahaha

    ReplyDelete