Saturday, October 22, 2011

5 Best Graffiti In The World

Hye Readers,

Pernah dengar "Graffiti Painting" tak??Aku sure korang mesti pernah dengar atau lihat graffiti painting nie kan..graffiti painting nie kurang popular kat Malaysia..

Graffiti nie bermula semenjak zaman pemerintahan Kerajaan Rom Purba lagi dan dia terus berkembang sehingga sekarang..tapi ape yang aku nak share bukan laa asal usul graffiti nie tapi lebih kepada 5 gambar graffiti yang terbaik di dunia..sebenarnya ade lagi..cuma aku pilih 5 jer yang aku rasa cantik..hehehe






So that all for now..hehe..have a good weekend..till my next entry.. :)

Regards,
-Strider-

3 comments :

  1. memang bersenilah bro..hehe

    apasal header tu ada gmbar pkcik sy bro??hehee

    ReplyDelete
  2. wow..mcm betul2 la! berbakat sungguh.

    ReplyDelete
  3. Woofer: hehe..header tu bukan aku yang buat..aku xde berseni nak buat header camtu..member aku yang tolong buatkan..hehehe...

    Ujie: tu laa..kan best klu dapat bakat cam mereka..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete